4

ایساکو مشکلی درتامین قطعات یدکی سال ۹۱ ندارد

  • کد خبر : 29971
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۹

با برنامه ریزی های صورت گرفته ، شرکت ایساکو در سال ۹۱ مشکلی از نظر تامین قطعات یدکی درشبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو ندارد .

 به گزارش ایکو پرس دکتر  بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت ایساکو در همایش هم اندیشی نمایندگی های تحت پوشش دفتر منطقه ای تبریز با بیان این مطلب گفت : به موازات افزایش رشد فروش در سال جاری، با اجرای دقیق برنامه‌ها و اهداف تعین شده، با تبدیل محدودیت‌ها به فرصت‌ها، موجودی قطعات خوب و مطمئنی برای سال آینده در انبارهای ایساکو تامین شده است .

 

وی گفت: در راستای افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتریان، تصمیماتی اتخاذ شده که نمایندگی‌هایی که بیشترین پذیرش خدماتی، کمترین شکایت و بیشترین میزان رضایت مشتری را داشته باشند به صورت ماهیانه مورد ارزیابی و تشویق قرار خواهند گرفت.

 

ظهیری در خطاب به نمایندگی مجاز اظهارداشت:مشتری هر زمان در دوران گارانتی، وارد نمایندگی شد، باید خدمات لازم را بگیرد و کاملا راضی و با آسودگی خاطر از نمایندگی خارج شود؛ هر آئین‌نامه‌ و دستور‌العملی که مانع ارائه خدمات مطلوب در دوره گارانتی به مشتری باشد از نظر ایران‌خودرو مردود است.

 

مدیر عامل ایساکو  اظهارداشت : بر اساس آخرین ارزیابی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ماه‌های مهر و آبان سال جاری، رشد چشمگیری داشته است.

 

وی ادامه داد: از عمده دلایل این روند صعودی، اثربخشی برنامه‌های ارتقا در شبکه خدمات پس از فروش،‌ توجه به خواسته‌های اصلی مشتریان، تامین مناسب قطعات، افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی شبکه نمایندگی‌ها و ارائه خدمات با کیفیت بوده است

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) گفت: افزایش این شاخص همزمان با رشد کلی شرکت در ابعاد مختلف صورت پذیرفته، که افزایش ۲۵ درصدی تامین قطعات یدکی به منظور ارائه قطعات با کیفیت به مشتریان در سال ۹۰ از آن جمله است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر