5

آیت‌ا‌لله هاشمی رفسنجانی گفت: حق و حقیقت همواره در تاریخ پایدار است

  • کد خبر : 3002
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۷

خانواده شهید مظلوم دکتر بهشتی به همراه جمعی از خانواده شهدا و اعضای ستاد بنیاد جانبازان هفتم تیر صبح چهارشنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند. به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار ضمن اشاره به وقایع صدر اسلام و مشابهت‌های آن با مسائل انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد: شهادت شهدای […]

خانواده شهید مظلوم دکتر بهشتی به همراه جمعی از خانواده شهدا و اعضای ستاد بنیاد جانبازان هفتم تیر صبح چهارشنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار ضمن اشاره به وقایع صدر اسلام و مشابهت‌های آن با مسائل انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد: شهادت شهدای هفتم تیر علی‌رغم خسارت های عظیم انسانی استحکام نظام اسلامی را بیشتر کرد و توانست فضای تهمت، نفاق و فحاشی آن زمان را که نوک پیکان آن شهید بهشتی را نشانه رفته و به صورت بحران‌‌‌سازی درآمده بود را تغییر داده و وحدت و همدلی یاران اصلی انقلاب و مردم را تقویت کند.

ایشان افزود:وقایع هفتم تیر در تاریخ معاصر حادثه‌ای شبیه حادثه اُحُد از لحاظ تعداد شهدا، مجروحان و آثار سازنده، ثبت کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مظلومیت دکتر بهشتی تأکید کرد: ایشان جزو پیشتازان انقلاب اسلامی بودند که پس از شهادت بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشستند و عظمت ایشان بر همگان مشخص شد.

آیت‌ا‌لله هاشمی رفسنجانی گفت: حق و حقیقت همواره در تاریخ پایدار است و هیچ فراز و فرودی نمی‌تواند آن را از بین ببرد. حقیقت گاهی گم، کم و بی‌ر‌مق می‌شود، ولی همیشه وجود دارد و به طور قطع در قامت واقعی خود را نشان خواهد داد.

ایشان با توصیه به همه دوستداران انقلاب به‌یژه خانواده شهدای هفتم تیر به صبر و استقامت تأکید کرد: همگان باید تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی که خون‌های زیادی برای آن ریخته شده است، در مسیر صحیح خود همیشه پایدار باشد.

در ابتدای این دیدار آقایان دکتر لواسانی و اصغرنیا از بازماندگان فاجعه هفتم تیر مطالبی را درخصوص جایگاه و ارزش‌های اخلاقی این شهدا و همچنین تحولات جامعه بیان کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3002

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر