3

شکایت نمایندگان مجلس از ذوالنوری به دلیل برهم زدن امنیت ملی/ زرآبادی: درباره قطعی اینترنت توضیح خواستیم

  • کد خبر : 300397
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳

 نماینده مردم قزوین گفت: اعضای فراکسیون خواستار حضور سران سه قوه در صحن مجلس به منظور توضیح درباره گران شدن قیمت بنزین و حضور نهادهای امنیتی برای تشریح برنامه‌های حفظ امنیت کشور در شرایط فعلی و شفاف‌سازی در این باره شدند.

شکایت نمایندگان مجلس از ذوالنوری به دلیل برهم زدن امنیت ملی/ زرآبادی: درباره قطعی اینترنت توضیح خواستیم

 نماینده مردم قزوین در مجلس، با اشاره به نامه فراکسیون امید به هیات‌رئیسه مجلس گفت: اعضای فراکسیون خواستار حضور سران سه قوه در صحن مجلس به منظور توضیح درباره گران شدن قیمت بنزین و حضور نهادهای امنیتی برای تشریح برنامه‌های حفظ امنیت کشور در شرایط فعلی و شفاف‌سازی در این باره شدند.

افق انلاین ، سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، خبر داد: فراکسیون امید نامه‌ای با امضای عارف به هیات‌رئیسه داده است که با سران سه قوه در صحن علنی مجلس جلسه‌ای تشکیل دهیم تا درباره گران شدن قیمت بنزین به نمایندگان ملت توضیحاتی بدهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: همچنین در این نامه خواسته شده است تا دستگاه‌های امنیتی در جلسه‌ای غیرعلنی به نمایندگان مردم توضیح دهند برای حفظ امنیت جامعه در شرایط فعلی چه اقداماتی انجام داده‌اند.

زرآبادی توضیح داد: در ادامه این درخواست آمده است که مسئولان مربوطه سازوکار و برنامه‌هایی را که برای ثبات قیمت‌ها دارند نزد نمایندگان تشریح کنند تا در جریان برنامه‌های آنها قرار بگیریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در پایان نامه علاوه بر درخواست ادامه جلسات مجلس طی هفته آینده و بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به گرانی بنزین و تعطیل نشدن مجلس، از مسئولان مربوطه وزارت ارتباطات خواسته شده است تا درباره وضعیت ارتباطات و قطعی اینترنت این روزها توضیحاتی به مجلس بدهند.

این عضو فراکسیون امید مجلس همچنین، با بیان اینکه برخی نمایندگان از رئیس کمیسیون امنیت ملی شکایت کرده‌اند، گفت: برخی نمایندگان از آقای ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به دلیل طرح برخی مباحث و اظهارنظرات از جمله به زیر کشیدن رئیس‌جمهوری و… که باعث بر هم زدن امنیت ملی شده است در حالی که او به دلیل مسئولیتش و ریاست کمیسیون امنیت ملی باید حافظ منافع ملی باشد، شکایت کرده‌اند.

اعتماد آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=300397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر