3

شاید بازیکنان تیم ملی آنقدر که از کی‌روش حساب می‌بردند، از ویلموتس حساب نمی‌برند

  • کد خبر : 300650
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

ملی پوش سابق کشورمان گفت: ویلموتس مربی خوبی است که می‌تواند بازدهی زیادی برای فوتبال ایران داشته باشد، اما متاسفانه در ایران خوب مدیریت نمی‌شود.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: ویلموتس مربی خوبی است که می‌تواند بازدهی زیادی برای فوتبال ایران داشته باشد، اما متاسفانه در ایران خوب مدیریت نمی‌شود.

 افق آنلاین ، سید علی موسوی درباره افزایش شانس صعود تیم ملی ایران به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی بعد از تساوی بدون گل بحرین و عراق اظهار داشت: همه ایرانی‌ها از این افزایش شانس خوشحال شدند و امیدوارم فدراسیون و ویلموتس بتوانند از این شانس استفاده کنند.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران گفت: متاسفانه در بازی مقابل عراق مغلوب تدابیر مربی این تیم و عملکرد بازیکنانش درون زمین شدیم. اگر قرار بود یک تیم از آن بازی برنده بیرون آید، باید منصفانه گفت عراقی‌ها نسبت به ما مستحق‌تر بودند.

وی تصریح کرد: این تیم ملی نیاز به شوک دارد تا از این وضعیت خارج شود. البته منظور من از شوک تغییر سرمربی نیست. بلکه باید به طرق دیگری بازیکنان را به خود آورد.

موسوی خاطرنشان ساخت: ویلموتس مربی خوبی است، اما متاسفانه در ایران او را خوب مدیریت نمی‌کنند تا حاشیه‌ها باعث شود از کارایی‌اش کم شود. عدم مدیریت خوب باعث شده تا او پروازی باشد و برای تیم ملی وقت کافی نگذارد. یا این که در ترکیه توقف کند و بگوید اول پولم را بدهید تا به تهران بیایم. آن هم قبل از مهمترین بازی ما در مسابقات انتخابی مقابل اصلی‌ترین رقیب.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اهمیت بازی با عراق برای همه مشخص بود و معلوم نشد چرا ویلموتس تنها دو سه روز قبل از این بازی به تهران آمد. شاید یک جلسه تمرین بیشتر می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن گل دوم عراق در ثانیه‌های پایانی بازی باشد.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: دوندگی و جنگندگی بازیکنان تیم ملی نسبت به زمان کی‌روش کمتر شده است. «طارمی» و «سردار»‌ی که در تیم کی‌روش بازی می‌کردند کجا و «طارمی» و «سردار»‌ی که در تیم ویلموتس بازی می‌کنند کجا. مقایسه دوندگی آن‌ها در زمان این دو مربی اصلا امکان پذیر نیست. شاید بازیکنان تیم ملی آنقدر که از کی‌روش حساب می‌بردند، از ویلموتس حساب نمی‌برند.

موسوی تاکید کرد: کلا تیم ملی خیلی بی برنامه و بی نظم شده و نمود آن در بازی‌های این تیم مشهود است. انگار این تیم صاحب ندارد. تیم ملی مثل بچه یتیمی است که هیچ کس آنطور که باید دلسوزانه به فکر آن نیست.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=300650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر