1

مارکیزیو: رقابت برای قهرمانی اسکودتو بین یوونتوس و اینتر است

  • کد خبر : 300771
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

هافبک پیشین یوونتوس از آنتونیو کونته بابت تأثیری که در کوتاه مدت روی اینتر گذاشته، تمجید و تأکید کرد رقابت برای قهرمانی اسکودتو بین دو تیم یوونتوس و اینتر است.

مارکیزیو: رقابت برای قهرمانی اسکودتو بین یوونتوس و اینتر است

به گزارش افق انلاین ، تیم فوتبال اینتر با برتری ۳ بر صفر شنبه شب خود مقابل تورینو در هفته سیزدهم سری A ایتالیا، اختلاف خود را دوباره با یوونتوس صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد تا تنور قهرمانی در این لیگ همچنان داغ بماند. هافبک پیشین یوونتوس معتقد است این تحول به وجود آمده حاصل حضور آنتونیو کونته روی نیمکت نراتزوری است.

کلودیو مارکیزیو در گفت‌وگو با برنامه «تیکی‌تاکا» از شبکه تلویزیونی «کانال ۵» ضمن تمجید از سرمربی پیشین یوونتوس گفت: انرژی که آنتونیو کونته از خود نشان داده، در زمین توسط بازیکنانش منعکس شده است. به اعتقاد من رقابت برای قهرمانی، بین دو تیم یوونتوس و اینتر است. اینتر روح خود را پیدا کرده و به تعادل خیلی خوبی رسیده است.

هافبک پیشین بانوی پیر همچنین با اشاره به پیروزی ۳ بر یک شاگردان مائوریتزیو ساری در خانه آتالانتا در هفته سیزدهم سری A ایتالیا، اظهار داشت: یوونتوس پیروزی بزرگی در برگامو به دست آورد. آنها در جریان بازی به دردسر زیادی افتادند اما سپس بازیکنان بزرگ یووه کیفیت خود را نشان دادند.

وی در پایان با اشاره به عملکرد تأثیرگذار مدافع هلندی راه‌راه پوشان تورین در بازی با آتالانتا هم خاطرنشان کرد: من استعداد بالایی در دلیخت دیده‌ام. با وجود انتقاداتی که به ماتیس شده ‌است، او در بازی با آتالانتا نشان داد که چه بازیکن ارزشمندی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=300771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر