3

پشت پرده پست آخر برانکو/ سایه پروفسور در نزدیکی پرسپولیس/ جایگاه کالدرون متزلزل‌تر شد

  • کد خبر : 301025
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

سرمربی سابق پرسپولیس در حالی ادعا کرده از سفیر ایران در کرواسی برای حل مشکلش درخواست کمک کرده که رفتارهایی متناقض را به نمایش می‌گذارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در حالی ادعا کرده از سفیر ایران در کرواسی برای حل مشکلش درخواست کمک کرده که رفتارهایی متناقض را به نمایش می‌گذارد.
برانکو+محمدرضا صادق پشت پرده پست آخر برانکو/ سایه پروفسور در نزدیکی پرسپولیس/ جایگاه کالدرون متزلزل‌تر شد

روز گذشته برانکو ایوانکوویچ در صفحه شخصی خود عکسی با محمدرضا صادق سفیر ایران در کرواسی منتشر کرد. وی زیر عکس نوشت که «دیدار خوبی با سفیر ایران درباره ورزش برگزار کردیم و با نهایت احترام از سفیر ایران خواستیم تا برای حل مشکل من با پرسپولیس تلاش کند.» برانکو که این روزها شایعه حضورش در تیم ملی فوتبال کشورمان بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد تمام واقعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در صفحه شخصی خود ننوشته است.

 

از طرف دیگر، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته و بعد از برد مقابل نفت آبادان در جام حذفی، باز هم از کالدرون سرمربی تیمش حمایت کرد. در این شرایط به نظر می‌رسد نه مدیرعامل واقعیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گوید و نه سرمربی سابق. نکته جالب توجه در این میان این است که ‌‌‌‌‌جایگاه کالدرون در پرسپولیس متزلزل‌تر از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هفته‌های ابتدایی است و مقبولیت روزهای اول حضورش را ندارد. با وجود این حمایت‌ها اما انصاری‌فرد می‌داند برای موفقیت تیمش حتی اگر لازم باشد، باید ریسک کرده و دست به اقدامات دیگری بزند.

 

به نظر می‌رسد برانکو هم در خصوص دیدارش با سفیر ایران در کرواسی واقعیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگفته است. او اگر بنا داشت مشکلش با پرسپولیس حل شود، باید در روزهای اخیر پاسخگوی تماس‌های مسئولان باشگاه می‌شد؛ نه‌ اینکه از یک شخص دیگر و غیرمرتبط بخواهد مشکلاتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند. برانکو در گفت‌وگویی که با فارس داشت، تایید کرد از سوی پرسپولیسی‌ها پیام‌ها و تماس‌هایی داشته اما بنا به گفته برخی مسئولان باشگاه، از روز شنبه به بعد پاسخی به تماس آنها نداده است.

 

سوالی که به وجود می‌آید این است که اگر واقعا سرمربی سابق سرخپوشان بنا داشته باشد مشکلاتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با این باشگاه حل کند، چرا پاسخگوی تماس‌ها نیست؟ برانکو باید با مقامات پرسپولیس مذاکره کند؛ نه‌ اینکه از سفیر ایران در کرواسی بخواهد به این مسئله ورود کند که بی ربط ترین گزینه به موضوع است.

 

به نظر می‌رسد این پیام برانکو که روز گذشته در صفحه شخصی او منتشر شده، برای هدف دیگری بوده است. باید دید که در نهایت تکلیف این مربی کروات با پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر