3

سرلشکر موسوی درگذشت «امیر سرتیپ لهراسبی» را تسلیت گفت

  • کد خبر : 301102
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

فرمانده کل ارتش با صدور پیامی درگذشت امیر محمدجعفر لهراسبی را تسلیت گفت.

سرلشکر موسوی درگذشت «امیر لهراسبی» را تسلیت گفت

به گزارش افق انلاین / در پی درگذشت امیر سرتیپ محمدجعفر لهراسبی، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام وی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر آسمانی شدن امیر شجاع و سرافراز، سرتیپ محمدجعفر لهراسبی واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نور سپری کرد و همواره در قامت یک فرمانده شجاع با نقش آفرینی‌های برجسته در عرصه‌های صیانت از مرز‌های مقدس میهن اسلامی، بویژه در اولین روز‌های جنگ تحمیلی بر مسیر نورانی جهاد پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازیِ دوران مجاهدت، به دیدار حضرت حق شتافت.

بدون شک حماسه‌سازی‌های این فرمانده دلاور و فرماندهان عزیز حماسه ساز نیروی زمینی با پشتیبانی و همراهی دیگر قوای دفاعی در روز‌ها و ماه‌های آغازین دفاع مقدس، با وجود حملات برق آسای دشمن موجب تثبیت ارتش رژیم بعثی شده و سرآغاز پیروزی‌های بزرگ در عملیات‌های سرنوشت ساز بوده است که حضور موثر در ده‌ها عملیات کوچک و بزرگ و ممانعت از پیشروی دشمن از جمله افتخارات آن سرباز رشید دین و وطن است.

همراهی و همدلی این فرمانده سلحشور ارتش جمهوری اسلامی ایران با سپهبد شهید «صیاد شیرازی» که جای جایِ جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی رنگ و بوی حضور ایثارگرانه و دلیرمردانه‌اش را دارد و همچنین مدیریت و فرماندهی خردمندانه آن امیر سرافراز، برای همیشه در حافظه تاریخ سراسر افتخار نظام مقدسمان ماندگار است.

اگر امروز رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه پرتوان نیرو‌های مسلح با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده‌اند، بدون شک این اقتدار را مدیون جانفشانی‌های مردان بزرگی همچون امیر سرتیپ لهراسبی و شهدا، جانبازان و رزمندگان والامقام نیرو‌های مسلح می‌دانند که راه، نام و اثرات بی بدیلشان تا همیشه جاودان خواهند ماند.

اینجانب فقدان آن اسطوره و الگوی ایثار و جهاد در دوران هشت سال دفاع مقدس را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و امت شریف ایران سربلند اسلامی، خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم.

باشد که خداوند متعال آن امیر مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه‌اش در جوار اولیای دین و همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. «إن شاء الله»

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر