2

سرمربی تیم لیگ برتری نباید در کوچه بخوابد!

  • کد خبر : 301415
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بودجه تیم پارس جنوبی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته و حتی من در جم خانه هم ندارم و حجم مشکلات فراوان است، اما این تیم را در لیگ برتر نگه می‌دارم.

به گزارش افق آنلاین ، فراز کمالوند عصر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان جم که در سالن اجتماعات شهرداری جم برگزار شد، اظهار داشت: آمده‌ام اینجا تا درباره برخی مسائل صحبت کنم. اول فصل عده‌ای گفتند چرا یار نگرفته‌اید؟ کسی بدش نمی‌آید بازیکن خوب بگیرید، ولی ۵۰ درصد بودجه ما کاهش یافته است. نتوانستیم بازیکنان مدنظر را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: برخی بازیکنان ما مثل بابک حاتمی ۱۴۰ میلیون تومان و متین کریم‌زاده ۷۰ میلیون تومان قرارداد بسته است. کسی در تیم ما قرارداد بالا نگرفته است. یک بازیکن تیم‌های بالا جدول ۱۲ میلیارد تومان گرفته است. برخی‌ها توقع زیادی از پارس جنوبی دارند.

وی با بیان اینکه غذای خوبی در جم به تیم ما نمی‌دهند تصریح کرد: در زمین شهر جم به دلیل بدهی نمی‌توانیم تمرین کنیم. در شهر جم سرمربی خانه ندارد. بازیکنان تیم ما ۳۰ درصد از ۲۰۰ میلیون تومان قراردادشان را گرفته‌اند. خیلی از بازیکنان، تیم‌های لیگ دسته یک را به پارس جنوبی ترجیح داده‌اند. در قبل از شروع فصل با هر بازیکنی که مذاکره کردیم حتی بازیکنان بومی حاضر نشدند در پارس جنوبی بمانند. می‌گفتند تیم ما بد حساب است.

کمالوند بیان کرد: من قراردادی که با پارس جنوبی بسته‌ام یک سوم قرارداد‌های سال‌های گذشته با تیم‌های دیگر بوده است. سه بار استعفا نوشته‌ام. ۱۵ بار بازیکنان را به فیزوتراپی برده‌ام، چون باشگاه هزینه ندارد. پول‌ ام‌آی‌آر و حتی دارو هم نداریم. بازیکن ذخیره تیم سپاهان به اندازه کل بودجه تیم ما قراردادش است.

وی با بیان اینکه تیم را با چنگ و دندان دارم حفظ می‌کنم و مشکلات را با جان خریده‌ایم، افزود: برایم قابل حل نیست وزارت نفت پول نمی‌دهد. ذوب آهن با ۴۵ میلیارد بودجه و ۵ برابر بودجه ما شرایط‌اش در جدول را نگاه کنید. ۱۶ بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی به دلایل مشکلات مالی از تیم رفتند و حاضر نشدند در تیم بمانند.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به برخی انتقاد‌ها که وی در جم حضور ندارد خاطرنشان کرد: امروز ۴۲ روز است که در جم هستم، ولی خانه ندارم. من سرمربی تیم لیگ برتری هستم نباید در کوچه بخوابم. سر تا پای تیم مشکل است. هزاران مشکل داریم. کاخا بهترین بازیکن ما است با ۴۰۰ میلیون به تیم آورده‌ایم که کیفیت بالایی دارد. پول نداریم غذا از رستوران بگیریم از پالایشگاه برای ما غذا می‌آوردند. از سوپر مارکت محله هم بدهکاریم، پول خرید آب معدنی نداریم. سرپرست تیم ما از پول زن و بچه‌اش می‌گذرد و دارد برای تیم خرج می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط تیم بسیار نگران کننده است تاکید کرد: با این شرایط فصل آینده تیم سقوط خواهد کرد. مردم تنها دل‌خوشی آن‌ها به این تیم فوتبال است. ۸ تیم لیگ یکی می‌شناسم که بودجه آن‌ها بیشتر از پارس جنوبی است که در لیگ برتر حضور دارد.

کمالوند خاطرنشان کرد: آدم سیاسی نیستم اگر از آقای موسوی مدیرعامل منطقه ویژه انرژی عسلویه حمایت می‌کنم دلیل آن این است که وزیر نفت بعد از داستان مصوبه مجلس ابلاغ کرده به شرکت‌های زیر مجموعه خود که هزینه در تیم‌های ورزشی نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد کاهش یابد و تیم‌های پایه نیز در حال تعطیلی است. اوضاع در عسلویه طوری هست که حتی توپ فوتبال برای کارکنانش نیز نمی‌خرند.

وی ابراز کرد: من سرمربی بزرگی هستم و در شهر‌های مختلفی سرمربی تیم‌ها بوده‌ام. در اینجا شرایط خوب نیست هیچ کس تیم را حمایت نمی‌کند فقط عده‌ای توقع زیادی از پارس جنوبی دارند در حالی که از مشکلات باشگاه خبر ندارند.

فراز کمالوند خطاب خبرنگاران تاکید کرد: وظیفه اصلی رسانه‌ها انتقاد است و گلایه‌های اهالی رسانه را می‌پذیرم بیش از ۱۷ سال است که در فوتبال سرمربی هستم، ولی عده‌ای بی‌انصافی می‌کنند و موضوع‌ها را وارونه بیان می‌کنند. ما برای سوار شدن به هواپیما استرس داریم که بازیکنان می‌توانند سوار هواپیما شوند یا نه؟. عده‌ای از خبرنگاران واقعیت‌ها را نمی‌بینند و غیر منصفانه خبر را منتشر می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه فشار زیادی روی دوش من است و انتظار داریم همه دست به دست هم بدهیم تا مشکلات رفع شود گفت: برخی بازیکنان ما بیش از ۶ ماه است که خانواده‌های خود را ندیده‌اند و روی بازیکنان نیز فشار وجود دارد. توقع داریم حداقل در شهر جم شرایط تیم بهتر شود و اوضاع تیم ما سر و سامان یابد.

وی خاطرنشان کرد: امسال کار تیم پارس جنوبی خیلی سخت است. با این حجم مشکلاتی که وجود دارد انتظار داریم مثل نساجی ورزشگاه ما هم پر شود و هواداران و مردم از تیم حمایت کنند. متاسفانه شرایطی که وجود دارد نگران‌کننده است اگر هواداران حمایت‌مان نکنند شرایط تیم بدتر هم می‌شود.

کمالوند با بیان اینکه این تیم را در لیگ برتر نگه می‌دارم تصریح کرد: دستم خالی است و مشکلات فراوانی داریم نیاز به حمایت هواداران داریم و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود و بازیکنان ما با تمام انگیزه برای پیروزی می‌جنگند تا هواداران را شاد کنند.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر