3

یاد بگیر جناب آقای شماره ۱۰ پرسپولیس!/ کاش نگاهی هم به همتای استقلالی خود می کردید! + عکس

  • کد خبر : 301560
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

  اول فصل که لیست و شماره بازیکنان پرسپولیس و استقلال اعلام شد، رسیدن شماره ۱۰ سرخابی‌ها به فرشاد احمدزاده و مهدی قائدی سر و صدای زیادی کرد.

درگیری لفظی محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده یاد بگیر جناب آقای شماره 10 پرسپولیس!/ کاش نگاهی هم به همتای استقلالی خود می کردید! + عکس

اول فصل که لیست و شماره بازیکنان پرسپولیس و استقلال اعلام شد، رسیدن شماره ۱۰ سرخابی‌ها به فرشاد احمدزاده و مهدی قائدی سر و صدای زیادی کرد. شماره ۱۰ یک شماره خاص است و خیلی‌ها خوش‌شان نیامد که این پیراهن در پرسپولیس و استقلال به احمدزاده و قائدی رسید. فرشاد که کلا هیچ‌وفت ستاره تاپی هم نبوده، پرسپولیس را با وجود پنجره‌های بسته ترک کرد و راهی لیگ لهستان شد. او پس از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس‌وار در لهستان، به پرسپولیس برگشت.

حتی همین برگشت ساده احمدزاده هم با واکنش‌های منفی فراوانی همراه شد، بنابراین طبیعی بود بخشیدن شماره ۱۰ به این بازیکن، آتش انتقادات را تندتر کند. همین شرایط در استقلال هم وجود داشت. مهدی قائدی ابتدای لیگ هفدهم به استقلال پیوست، اما در دو فصل اول بازی‌اش برای این تیم بیشتر از آنکه کارایی فنی داشته باشد، کانون حواشی عجیب و غریب بود؛ داستان‌هایی که اوجش مربوط به همان مساله تصادف می‌شد. بنابراین برخی هواداران استقلال هم راغب نبودند پیراهن شماره ۱۰ به چنین بازیکنی برسد.

 

 

با آغاز فصل اما دو وارث جنجالی این شماره ارزشمند در اردوگاه سرخابی‌ها، دو مسیر کاملا متفاوت را پیمودند. هر چقدر فرشاد ضعیف و پرحاشیه ظاهر شد و هر بار به دلیلی طعم محرومیت را چشید، مهدی قائدی تن به کار داد و هفته به هفته بهتر شد. جوان بوشهری از نیمکت‌نشینی‌های پراکنده ابتدای فصل مایوس نشد و کم‌کم خودش را به استراماچونی ثابت کرد. حالا او ستاره آبی‌هاست؛ بازیکنی که در اصفهان یک گل زد و یک پاس گل داد تا سپاهان را زمینگیر کند. قائدی خودش را به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ نوزدهم رسانده و حتی پیش از پایان نیم‌فصل اول، نیمی از وعده ابتدای فصلش را محقق کرده است.

 

قائدی بعد از پوشیدن شماره ۱۰ گفته بود تصمیم دارد ۱۰ گل بزند و حالا بعد از هفته دوازدهم، شش گله است. به نوشته بانک ورزش، قائدی این فصل در بسیاری از رفتارهایش تغییرات اساسی ایجاد کرده و شاید حتی ازدواج او هم در افزایش تمرکزش موثر بوده باشد. این همان قاعده‌ای است که همه فوتبالیست‌ها باید از آن تبعیت کنند؛ رجحان دادن متن بر حاشیه. کاش شماره ۱۰ پرسپولیس هم نیم‌نگاهی به همتای آبی‌پوش خودش می‌انداخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر