2

با بازیکنان قرار گذاشتیم ثابت کنیم بدون برانکو هم قهرمان می‌شویم!

  • کد خبر : 301664
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس قبل از شروع مراسم بهترین‌های سال آسیا ویدئویی ضبط کرد که در برنامه فوتبال برتر پخش شد و نکته جالبی را گفت.

به گزارش افق انلاین ، بدون تردید برانکو ایوانکوویچ نقش پررنگی در قهرمانی‌های سه فصل گذشته پرسپولیس داشت. البته بازیکنان هم در تکرار قهرمانی نقش داشتند، اما خیلی‌ها از جمله اغلب کارشناسان بیشترین سهم را به سرمربی کروات تیم دادند. کسی هم شک نداشت برانکو مدیریت خیلی خوبی روی تیمش داشت و با شناخت کامل روی فوتبال ایران می‌دانست چه راه و روشی را پیش بگیرد تا با پرسپولیس ۷ جام بگیرد.

دوشنبه شب، اما علیرضا بیرانوند حرف‌های جالبی زد. گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس قبل از شروع مراسم بهترین‌های سال آسیا ویدئویی ضبط کرد که در برنامه فوتبال برتر پخش شد. در بخشی از این ویدئو علیرضا بیرانوند فاش کرد: «وقتی برانکو رفت و با الاهلی عربستان قرارداد بست من و هفت، هشت بازیکن باتجربه تیم مثل همیشه در هتل نشسته و حرف زدیم. همگی ما قبول داریم برانکو مربی خوبی است و در قهرمانی‌های ما هم خیلی نقش داشت. آن روز هم در هتل با همبازیانم همین حرف‌ها را زدیم، اما گفتیم اگر امسال ما قهرمان نشویم همه می‌گویند در آن قهرمانی‌ها فقط و فقط شخص برانکو نقش داشته و نه ما بازیکنان! پس برای اینکه به همه ثابت کنیم ما بازیکنان هم در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش داشتیم باید امسال هم با کالدرون که مربی خوبی است قهرمان شویم…»

علیرضا بیرانوند در حالی این حرف‌ها را زد که هم‌اکنون پرسپولیس تهران مدافع عنوان قهرمانی با ۱۹ امتیاز از ۱۱ بازی و به لطف تفاضل گل بالاتر نسبت به فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است. تیمی که با ۴ شکست بیشترین باخت را در میان مدعیان قهرمانی متحمل شده است. شاید اگر برانکو هم در پرسپولیس می‌ماند این تیم نمی‌توانست برای چهارمین بار متوالی قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند، اما بدون برانکو؟ ما که خیلی بعید می‌دانیم!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر