1

من دوست دارم استقلال قهرمان شود/ شاید قسمت شد روزی دوباره با لباس استقلال بازی کنم

  • کد خبر : 301967
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

مهاجم ایرانی استانبول اسپور ترکیه در مورد شرایطش در این تیم صحبت کرد.

 اللهیار صیادمنش من دوست دارم استقلال قهرمان شود/ شاید قسمت شد روزی دوباره با لباس استقلال بازی کنم

افق انلاین ، اللهیار صیادمنش در خصوص شرایطش در استانبول اسپور ترکیه اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و تیم ما تیم خوبی است که از حضور در آن راضی هستم. من برای آشنایی با فضای فوتبال ترکیه و کسب تجربه بیشتر به صورت قرضی به اینجا آمدم و فکر می‌کنم در طول چند ماه گذشته پیشرفت خوبی داشتم و این در فوتبالم خودش را نشان می‌دهد.

 

وی در مورد اینکه حضور در لیگ دو ترکیه برایش کم نیست، گفت: من اینطور به آن نگاه نمی‌کنم و همانطور که گفتم برای کسب تجربه به اینجا آمدم و شرایطم هم خوب است. البته که هدفم از آمدن به لیگ ترکیه ماندن در اینجا نیست و هدفم این است که یا به فنرباغچه برگردم و اگر شرایط خوبی داشتم در این تیم بمانم یا به لیگ‌های بهتر و تیم‌های بزرگتر بروم و تلاشم هم در همین مسیر است. می‌خواهم ابتدا به عضو ثابت در فنرباغچه تبدیل شود و پس از آن اهداف بزرگتر را دنبال کنم.

 

مهاجم ایرانی استانبول اسپور در مورد اینکه در این تیم فضای رشد و پیشرفت را مهیا می‌بیند یا نه هم عنوان کرد: بله شرایط کاملاً فراهم است و فصل گذشته از همین تیم استانبول اسپور یک بازیکن مستقیماً به تیم لیل فرانسه پیوسته و در حال حاضر در لوشامپیونه و لیگ اروپا بازی می‌کند و شانس انتقال به تیم بزرگتر هم دارد و پیشنهادات خوبی دریافت کرده است. فکر می‌کنم چنین شرایطی را من هم بتوانم برای خودم فراهم کنم.

 

صیادمنش در مورد شرایط استقلال هم توضیح داد: کاملاً استقلال را دنبال می‌کنم و در جریان بازی‌ها و اخبار و نتایج هستم و خیلی خوشحالم که تیم در حال رشد است و نتایج خوبی گرفته و هواداران از این وضعیت خوشحال هستند. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و آنها به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کنند. نمایش چند هفته اخیر استقلال نشان داده واقعاً مستحق قهرمانی هستند.

 

وی در مورد علمکرد شیخ دیاباته هم گفت: دیاباته بازیکن خوب و کارنامه‌داری است و با رزومه قوی به استقلال آمده و مطمئن بودم موفق می‌شود. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به نظرم بهترین خارجی حال حاضر لیگ است و امیدوارم این روند خوبش را ادامه دهد و به استقلال در مسیر قهرمانی کمک کند.

 

مهاجم سابق استقلال در مورد شانس‌های قهرمانی لیگ برتر هم عنوان کرد: طبیعتاً من دوست دارم استقلال قهرمان شود و بدون تعصب هم می‌گویم که شانس اول و اصلی قهرمانی این تیم است ولی در کنارش تراکتور و شهر خودرو و سپاهان هم تیم‌هایی هستند که می‌توانند رقیب استقلال باشند و شانس قهرمانی دارند. استقلال انگیزه و سطح بالاتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد و الان که صدرنشین است همه چیز در اختیار خودش است.

 

صیادمنش در مورد عملکرد قائدی که روزی زوج مهاجمان جوان استقلال را با هم تشکیل داده بودند هم گفت: دوران خوبی در کنار قائدی در استقلال داشتیم و به خوبی با هم هماهنگ شده بودیم. مهدی دوست خوب من است و برایش خوشحالم که توانسته عملکرد خوب و کیفیت بالایی از خودش نشان دهد و الان دیگر به چشم یک پدیده به او نگاه نمی‌کنند و یک مهره کلیدی و تاثیرگذار برای تیم است و برایش خوشحالم.

 

وی در پایان گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم به همین شکل و حتی بیشتر و بهتر به حمایتشان از تیم ادامه دهند تا در پایان فصل قهرمان شوند. هیچکس به اندازه من از موفقیت و نتایج عالی استقلال خوشحال نیست و واقعاً لذت می‌برم که روزی عضوی از این تیم بودم و الان هم خودم را جزئی از خانواده استقلال می‌دانم و با بردهایشان خوشحال می‌شوم. شاید قسمت شد روزی دوباره با لباس استقلال بازی کنم.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=301967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر