3

ماجرای تماس با زنوزی؛ مربی ندارید من هستم

  • کد خبر : 302886
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۱۵

حاشیه دست از سر تراکتور برنمی‌دارد و حالا که این تیم بدون سرمربی شده این حواشی هم بیش از پیش نمایان است.

زنوزی

حاشیه دست از سر تراکتور برنمی‌دارد و حالا که این تیم بدون سرمربی شده این حواشی هم بیش از پیش نمایان است.

به گزارش افق آنلاین ،  «به‌زودی (به ایران) بر می‌گردم و تیم را بر می‌گردانم. تا پایان فصل جاری همه هزینه‌ها را تقبل می‌کنم و پس از آن باشگاه را تحویل خودتان می‌دهم. نمی‌توانم بپذیرم که میلیاردی برای عشق و علاقه‌ام به آذربایجان و تراکتور هزینه کنم و تهمت بشنوم.» این بخشی از صحبت‌های زنوزی، مالک تراکتور در یک جمع خصوصی است، البته صدای او که به صورت مخفیانه ضبط شده، در برخی کانال‌های تلگرامی هوادار سرخ‌پوشان تبریزی منتشر شده است.

در آن جلسه زنوزی صحبت‌های عجیبی را هم مطرح می‌کند؛ مثلا او در بخشی از اظهاراتش می‌گوید: «به رسول (خطیبی) پیام دادم و گفتم من تو را سرمربی ماشین‌سازی کردم تا برای تراکتور حاشیه درست نکنی، هفته قبل حاشیه درست کردی، هفته قبل‌تر هم حاشیه درست کردی، این را بدان که تا زمانی که من هستم، تراکتور را نخواهی دید. رسول فکر می‌کند حالا که به ماشین‌سازی رسیده، می‌تواند به تراکتور هم برسد.»

او البته در آن جلسه صحبت‌های دیگری را هم مطرح می‌کند و به قلعه‌نویی، سمندر (مدیرعامل پیشین گسترش فولاد تبریز) و چند نفر دیگر هم کنایه‌هایی می‌زند، اما مهم‌ترین بخش اظهاراتش همانی است که در ابتدای این گزارش نوشته شده؛ تحویل تراکتور، به‌زودی!

زنوزی احساسی شد

همه آنها که زنوزی را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند او برای مالکیت تراکتور تمام تلاش خود را انجام داد و سال‌ها منتظر فرصتی بود که این تیم را در اختیار بگیرد و به‌راحتی این تیم را از دست نمی‌دهد. زنوزی در همان گفت‌وگوی خصوصی گفته در کنفرانس مطبوعاتی‌اش اعلام کرده «عطای تراکتور را به لقایش بخشیدم.» اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد و زنوزی تیم قدرتمندی را که ساخته به راحتی از دست نخواهد داد. فراموش نکنید او از کنار این تیم به شهرت بالایی دست پیدا کرده و از قدرتمندان تبریز محسوب می‌شود. بنابراین با احترام به مالک متمول تبریزی، مطمئن هستیم او این صحبت‌ها را صرفا از روی احساس بیان کرده و به آن اعتقادی ندارد.

هجوم دلالان به سمت تراکتور

جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور، زنوزی را تحت‌فشار قرار داده و او را درمقابل هواداران قرار داده است. حالا تراکتوری‌ها هر لحظه منتظر معرفی یک سرمربی جدید هستند، برخی می‌گویند زنوزی کماکان به دنبال استفاده از مربیان شناخته‌شده خارجی است و آخرین گزینه مطرح‌شده هم مانجای ایتالیایی است، برخی دیگر هم از احتمال حضور یک مربی داخلی در تبریز خبر می‌دهند، اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید یکی از سرمربیان لیگ برتری که تیمش به دلیل بحران‌های مالی تحت‌فشار قرار دارد به زنوزی زنگ زده و به او اعلام کرده درصورتی که تراکتور نیاز به سرمربی داشت، او می‌تواند به تبریز برود. نزدیکان زنوزی البته می‌گویند یک دلال، اسکوچیچ را هم به او پیشنهاد داده، اما مالک تراکتور با آن مخالفت کرده و گفته چند سرمربی را مدنظر دارد و تا نیم‌فصل یکی از آنها را معرفی خواهد کرد. هرچند برخی رسانه‌ها از افشین قطبی و برانکو به‌عنوان جانشین‌های دنیزلی یاد می‌کنند، اما براساس شنیده‌ها، حضور برانکو در تبریز منتفی است و درواقع سرمربی پیشین پرسپولیس ترجیح می‌دهد هدایت تیم ملی را در اختیار بگیرد و جانشین ویلموتس شود که البته در این مسیر نیز ظاهرا به بن‌بست خورده است. به هر حال گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید تراکتور ادامه دارد و زنوزی تا عصر روز جمعه (پیش از نوشتن این گزارش) به ایران بازنگشته بود تا تصمیم جدیدی بگیرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=302886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر