به گزارش افق انلاین ، امیرحسین صادقی در مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی، درباره حل نشدن مشکل آندره‌آ استراماچونی با استقلال گفت: چرا این سوالات را از من می‌پرسید. من در این پنج سال یک بار به باشگاه  استقلال رفتم و بلیت ورزشگاه می‌خواستم. هجمه اتفاقات به سمت من نوعی است؛ در حالی که من ارتباطی با باشگاه ندارم.

کاپیتان سابق استقلال درباره ادبیات بازیکنان استقلال بعد از بازی با پیکان و انتقاد از امیرحسین فتحی گفت: من این ادبیات را رد و یا تایید نمی کنم. بازیکن نباید درباره مدیر استقلال صحبت کنند اما با بازیکنی قرارداد ۲.۵ میلیارد تومانی بسته آند و فقط ۶۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنند. مدیران استقلال باید بگویند اشتباه کردیم و استراماچونی ترسید و رفت و بحث او فقط مالی نیست. استقلال بدون مربی به شاهین بوشهر ۴ گل زد. ما درباره باشگاهی صحبت می‌کنیم که دو بار قهرمان آسیا شده است و نباید این باشگاه بزرگ بلاتکلیف باشد.

صادقی درباره راهکار حل این مشکلات گفت: ما الان یک مدیر می خواهیم که مردانه جلوی هواداران بنشیند و بگوید وضعیت از این قرار است.

مدافع سابق استقلال در واکنش به این سوال که آیا فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را هدایت کند، اظهار کرد: فرهاد مجیدی برای این باشگاه زحمت کشیده است. اگر مرحوم ناصر حجازی هم بیاید فرقی نمی کند. مردم قبول کنند که در وضعیت بحرانی یک نفر شجاعت کرده و این تیم را گرفته است واگر تیم هم قهرمان شد نگویند کار استراماچونی بود و اگر قهرمان هم نشد، نگویند مربی جدید نتوانست. الان شجاعت می خواهد که کسی مسئولیت این تیم را قبول کند.