3

رئیس باشگاه سامپدوریا: رونالدو به خاطر پرش بلندش باید کارت زرد می‌گرفت!

  • کد خبر : 303575
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

رئیس باشگاه سامپدوریا درباره پرش فوق‌العاده کریستیانو رونالدو در بازی مقابل این تیم که منجر به گل برتری یوونتوس شد اظهارنظری جالب انجام داد.

رئیس باشگاه سامپدوریا: رونالدو به خاطر پرش بلندش باید کارت زرد می‌گرفت!

به گزارش افق انلاین ، ماسیمو فررو، رئیس باشگاه سامپدوریا می‌گوید کریستیانو رونالدو در صحنه که گل دوم یوونتوس را با ضربه سر زد باید مجازات می‌شد!

فررو درباره پرش ۲ متر و ۵۶ سانتی‌متری رونالدو برای زدن ضربه سری که منجر به گل پیروزی ۲ بر یک بانوی پیر در خانه سامپدوریا شد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و شما هم می‌‌توانستید این را در بازی مقابل یوونتوس ببینید. من باید بگویم که رونالدو بابت آن پرش باید کارت زرد می‌گرفت (خنده). او طوری پرید که انگار یک هواپیما دارد از روی زمین بلند می‌شود. کریستیانو بازی را برای یوونتوس برد اما پسران من هم به خوبی دفاع کردند.

فررو در پایان درباره احتمال بازگشت مهاجم ایتالیایی سابق سامپدوریا، آنتونیو کاسانو به این تیم برای ایفای نقش در یک پست اجرایی عنوان کرد: من همیشه عاشق کاسانو خواهم بود و این را هم ثابت کرده‌ام. اگرچه بعضی از رفتارهایش عجیب است اما در کل آدم باهوشی است که از فوتبال سر درمی‌آورد. هنوز درباره بازگشت او به سامپدوریا زود است، چون هنوز چیزی قطعی نیست. من به آنتونیو گفتم در ماه ژوئن تو را می‌بینم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر