2

خشم و شورش آرامترین مربی لیگ!+تصاویر

  • کد خبر : 303673
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳

او که فکرش را نمی کرد لحظات پایانی دیدار مقابل شهرخودرو برایش تا این حد بد پیش برود احساساتی شد و هنگام خروج از زمین بغض و ناراحتی در چهره اش موج می زد.

تک گل مرادمند در وقت های اضافه نیمه دوم ۳ امتیاز باارزش را به اندوخته های شهرخودرو افزود.

به گزارش افق انلاین ، هرچقدر ۹۰ دقیقه جدال دو تیم شهرخودرو و پیکان بدون اتفاق خاصی سپری شد، ۴ دقیقه وقت های اضافه که در نهایت و پس از حواشی بسیار تا ده دقیقه هم ادامه یافت همه چیز داشت. از گل و خوشحالی گرفته تا اعتراض و اخراج.

 

شاگردان گل محمدی که در تمام طول مسابقه صاحب توپ و میدان بودند اما با دفاع متمرکز و پر تعداد میهمان صاحب موقعیت مناسب گلزنی نشدند پس از ورود چوچو و سروش رفیعی توانستند هرطور که بود قفل دروازه پیکان را باز کنند. البته از حمایت هواداران مشهدی در این دقایق حساس نمی توان به سادگی گذشت چرا که انرژی و تشویق آنها تا لحظات پایانی شهرخودرو را برای کسب پیروزی امیدوار و باانگیزه نگه داشت.

 

بازی داشت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می رسید و درحالیکه همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی توسط اشکان خورشیدی بودند سماجت چوچو شهرخودرو را صاحب یک ضربه کرنر کرد. اشاره های فرکی مبنی بر پایان ۴ دقیقه وقت اضافه به داور دیدار مانع ارسال سروش رفیعی از روی نقطه کرنر نشد تا مدافع میانی و پیش کشیده مشهدی ها با ضربه سری تماشایی توپ را به تور دروازه شیخ ویسی بچسباند.
سرمربی آرام پیکان در این لحظه و به تصور شنیدن سوت پایان بازی با ورود به زمین بشدت به داور دیدار اعتراض کرد تا خورشیدی فرکی را با کارت قرمز جریمه کند. این تصمیم اعتراض شدید میهمان را در پی داشت. البته تصویر جالب در این اتفاق، تشویق و تعظیم فرکی به سمت تماشاگرانی بود که با هیاهوی زیاد سر از پا نمی شناختند و برای شنیدن هرچه زودتر سوت پایان از مربی حریف می خواستند زودتر زمین را ترک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با اینکه داور اجازه داد پیکانی ها توپ را از میانه زمین به جریان بیاندازند، دریافت گل ثانیه های پایانی و اخراج سرمربی باعث شد تا شاگردان فرکی از کوره در بروند و همین مساله باعث شد گلزن برجسته تیم تهرانی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شود. مقانلو در حالی از زمین بازی اخراج شد که خطای هم تیمی اش روی مهاجم میزبان واضح بود. او که فکرش را نمی کرد لحظات پایانی دیدار مقابل شهرخودرو برایش تا این حد بد پیش برود احساساتی شد و هنگام خروج از زمین بغض و ناراحتی در چهره اش موج می زد.

 

پس از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار، گل محمدی که سر از پا نمی شناخت به شدت توسط هواداران که با وجود صد دقیقه ای شدن مسابقه هیچ کدامشان ورزشگاه را ترک نکرده بودند مورد تشویق قرار گرفت. سرمربی شهرخودرو با رفتن بسمت تماشاگران از حمایت فوتبالدوستان مشهدی تشکر کرد. او حتی در پایان نشست خبری پس از بازی گفت: دست تک تک آنهایی که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند را می بوسم. این پیروزی شیرین را مدیون آنهاییم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر