2

بزرگترین هدفم لژیونر شدن است/با اینکه استقلالی هستم اما به سبک بازی بیراوند و نیازمند علاقه دارم

  • کد خبر : 303793
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

بزرگترین هدفم این است که بتوانم تا دوسال آینده در تیم بارسلونا اسپانیا به عنوان لژیونر حضور داشته باشم.

سنگربان ۲۱ ساله تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: بزرگترین هدفم این است که بتوانم تا دوسال آینده در تیم بارسلونا اسپانیا به عنوان لژیونر حضور داشته باشم.
 زهرا خواجوی بزرگترین هدفم لژیونر شدن است/با اینکه استقلالی هستم اما به سبک بازی بیراوند و نیازمند علاقه دارم

زهرا خواجوی در خصوص شرایط فوتبالی که دارد و برنامه‌های آینده‌اش اظهار داشت: اولین هدفی که امسال برای خودم تعیین کرده‌ام، قهرمان شدن با تیم وچان کردستان است و مهم‌ترین و بزرگترین هدفم هم این است که بتوانم با تلاش، تمرین و با لطف خداوند بتوانم تا دوسال آینده در تیم بارسلونا اسپانیا به عنوان گلر بازی کنم.

 

وی در خصوص ثبت آمار ۹۰۰ دقیقه بسته نگاه داشتن دروازه‌اش گفت: بدون شک اینکه توانستم در بازی فوتبال که یک ورزش گروهی محسوب می‌شود، رکورد بزنم و یک افتخار انفرادی کسب کنم چیزی به جز لطف خداوند نبوده است. تمامی نفرات تیم و کادرفنی و بازیکنان خیلی در کسب این آمار همراهی کردند جا دارد که همینجا از تمامی آن‌ها برای همراهی و تلاش‌هایشان  نهایت تشکر را داشته باشم.

 

سنگربان ۲۱ ساله تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ادامه سخنان خود در خصوص شرایط تیم وچان کردستان گفت: در ابتدا ما با تیم آذرخش کردستان اسپانسر ما بود و از طریق آن‌ها توانستیم وارد لیگ برتر فوتبال ایران شویم. بعد از آن بعضی از بازیکنان، کادر فنی یک سری امکانات نیاز داشتند مدیرعامل قبلی نتوانست آن را برای ما فراهم کند به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری با این اسپانسر را گرفتند، اینگونه شد که ما در هفته ششم لیگ برتر فوتبال با اسم وچان کردستان به کار خودمان ادامه دادیم. مربی تیم ما مربی تیم فوتبال زیر نوزده سال است خوشبختانه تیم وچان از کادرفنی خوب و از بازیکنان باتجربه بسیار زیادی برخوردار است.

 

خواجوی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان ایران توضیح داد: حدود یک ماه پیش با تیم‌ملی فوتبال زیر ۲۳ سال مسابقه دادیم وارد کافا تاجیکستان شدیم و توانستیم مقام دوم این مسابقات را کسب کنیم. خداراشکر شرایط تیم‌ملی فوتبال بانوان بسیار خوب است و خوشبختانه روند رو به رشدی دارد و در آینده همگی شاهد پیشرفت‌ها و رکورد زنی‌های این تیم خواهند بود.

 

وی در خصوص اینکه درون دروازه به دلیل تسلط بازی با توپ، به‌عنوان نویر فوتبال بانوان معروف می‌باشد، گفت: نویر یک دروازبان فوق العاده است او را خیلی دوست دارم. بسیاری از دوستان و مربیان سبک بازی من را به نویر شبیه می‌دانند چون که من هم مانند نویر در دروازه کار با پایم بسیار زیاد است.

 

نویر فوتبال بانوان ایران در خصوص اینکه در بین گلرهای ایرانی به سبک بازی چه کسی علاقه ‌مند است، گفت: با وجود اینکه استقلالی هستم ولی به سبک بازی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند خیلی علاقه دارم.

 

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=303793

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر