4

۴۰ درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد توانایی اشتغال دارند

  • کد خبر : 3038
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام اینکه ۴۰ درصد افراد تحت پوشش این نهاد توانایی اشتغال دارند، گفت: با ایجاد ۸۰۰ هزار فرصت شغلی می توانیم این افراد را مشغول به کار نماییم. افق – ایسنا، حسین انواری در جشن خودکفایی ۲۰۰۰ خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه، با تبریک خودکفایی این مددجویان، تصریح کرد: […]

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام اینکه ۴۰ درصد افراد تحت پوشش این نهاد توانایی اشتغال دارند، گفت: با ایجاد ۸۰۰ هزار فرصت شغلی می توانیم این افراد را مشغول به کار نماییم.

افق – ایسنا، حسین انواری در جشن خودکفایی ۲۰۰۰ خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه، با تبریک خودکفایی این مددجویان، تصریح کرد: تا پایان سال تعداد زیادی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خودکفا خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال حرکت جهشی در حوزه اشتغال در کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور ایجاد خواهد شد، سالی ۴۰ هزار مددجوی کمیته امداد مشغول به کار و از چرخه خدمات گیری خارج می شوند.

انواری در ادامه با بیان اینکه امسال بخشی از تعهدات دولت در زمینه ایجاد اشتغال مبنی بر ایجاد ۲٫۵ میلیون شغل در کشور توسط کمیته امداد اجرا خواهد شد، گفت: با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی که در شورای اشتغال کشور مصوب شد، تسهیلات در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اعلام اینکه پیش از این مددجویان مشکلاتی در زمینه دریافت تسهیلات داشتند که با ارائه راهکارهایی این مشکلات مرتفع شده است، گفت: از این پس تسهیلات مددجویان به کمیته پرداخت می شود و بانکها از این نهاد باز پرداخت وام خود را مطالبه می کنند.

انواری ادامه داد: نظارت هایی برای دریافت این وامها از سوی کمیته امداد انجام خواهد گرفت و ساز و کارهایی برای پرداخت آن به مددجویان اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی مفتخر است که توانسته یک الگوی عملیاتی در خودکفایی محرومین به جهان ارائه کند.

سرپرست کمیته امداد کشور در ادامه با اشاره به اینکه خودکفایی مددجویان به این معنا نیست که ارتباط آنان با این نهاد قطع شود، گفت: ما همچنان ارتباطات عاطفی خود را با مددجویان حفظ خواهیم کرد و همواره در جهت حل مشکلات آنان تلاش خواهیم نمود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر