3

لبدیف: ایران و استرالیا برگزار کننده فینال انتخابی المپیک هستند/ می‌توانیم باز هم ایران را شکست دهیم

  • کد خبر : 304347
  • ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: ما ایران را در سال ۲۰۱۹ شکست داده‌ایم،‌ پس می‌دانیم که باز هم می‌توانیم این کار را تکرار کنیم.

 

لبدیف: ایران و استرالیا برگزار کننده فینال انتخابی المپیک هستند/ می‌توانیم باز هم ایران را شکست دهیم

مارک لبدیف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط تیم ملی والیبال استرالیا پیش از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: تمرینات تیم استرالیا از فردا پنجشنبه در لهستان آغاز می‌شود. مرحله بعدی آماده سازی ما، برگزاری دیدارهایی دوستانه با تیم ملی آلمان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در مورد همگروهی با کره، هند و قطر در مسابقات انتخابی المپیک گفت: هر دو گروه مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا سخت هستند. به همین خاطر هیچ فرقی ندارد که در کدام گروه قرار گرفته‌ایم. ما یک سال و نیم است که با کره بازی نکرده‌ایم و به همین دلیل، دیدار سختی با این تیم پیش روی ماست. تیم ملی قطر هم در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست ما شده است و هند هم حریف آسیانی نیست. ما برای اینکه شانسی برای قهرمانی و صعود به المپیک داشته باشیم باید از روز نخست، بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان بدون مصدومیت در اختیار تیم ملی خواهند بود. آنها پس از فارغ شدن از لیگ‌های خود به ما در لهستان ملحق می‌شوند. البته مربیان و پزشک تیم، آنها را به طور کامل بررسی و معاینه خواهند کرد.

لبدیف که هدایت تیم «آلورون زاویرچه» در لیگ لهستان را بر عهده دارد در مورد حضور همزمان در تیم ملی استرالیا تصریح کرد: من در این مورد با باشگاه صحبت کرده بودم و پیش از شروع فصل به مدیران تیم گفته بودم که احتمال دارد به تیم ملی استرالیا ملحق شود. همچنین این امکان برای تیم‌هایی که بازیکن ملی پوش دارند، وجود دارد که در هنگام بازی‌های ملی، دیدارهای خود را در لیگ جابجا کنند. ملی پوشان زیادی از کشورهای مختلف در لیگ‌‌های کشورهار اروپایی حضور دارند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی استرالیا در عمل هیچ سودی از لیگ باشگاهی این کشور نمی‌برد. لیگ داخلی استرالیا، یک لیگ واقعی نیست و تیم‌ها حدوداً ۱۰ مسابقه در چند هفته برگزار می‌کنند. بازیکنان برای رشد و پیشرفت و رسیدن به تیم ملی و در واقع سطحی که ما نیاز داریم باید در خارج از استرالیا بازی کنند.

سرمربی تیم ملی استرالیا در مورد راه‌های شکست دادن تیم ایران گفت: ما ایران را در سال ۲۰۱۹ شکست داده‌ایم،‌ پس می‌دانیم که باز هم می‌توانیم این کار را تکرار کنیم. تیم ملی ایران، نقطه ضعف خاصی ندارد. نکته مهم این است که ما چطور بازی کنیم. ما در شرایط ایده‌آل، بسیار خوب بازی می‌کنیم و کیفیت بازی خود را در رویدادهای مختلف نشان داده‌ایم.

لبدیف در پایان اظهار داشت: قطعاً ایران و استرالیا برگزار کننده دیدار فینال مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا خواهند بود.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در آسیا، ۱۷ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله نخست با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه همگروه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=304347

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر