4

ثبت ارزش ۵۰۳۳ میلیارد ریالی در بازار آتی بورس کالا

  • کد خبر : 305629
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

معامله گران در بازار مشتقه بورس کالای ایران طی هفته گذشته ۳۹۶ هزار و ۷۲۳ قرارداد آتی را به ارزش بیش از ۵۰۳۳ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال منعقد کردند.

ثبت ارزش 5033 میلیارد ریالی در بازار آتی بورس کالا

به گزارش افق آنلاین ، معامله گران در جریان معاملات هفته گذشته بازار مشتقه بورس کالای ایران ۳۹۶ هزار و ۷۲۳ قرارداد آتی را منعقد کرده و ارزشی بیش از ۵۰۳۳ میلیارد و ۸۳ میلیونی ریالی را به ثبت رساندند.

این در حالی است که در این مدت تعداد ۳۶۸ هزار و ۸۴۱ قرارداد آتی زعفران نگین در سه دوره تحویل دی و اسفند ماه امسال و اردیبهشت ماه سال آتی نیز به ارزشی بیش از ۳۴۸۰ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال منعقد شد تا زعفران نگین در کانون توجه بازیگران این بازار قرار گیرد.

همچنین ۱۲ هزار و ۷۹۹ قرارداد آتی زعفران پوشال معمولی در این بازار در حالی طی هفته گذشته منعقد شد که ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریالی برای دو سررسید دی و اسفند ماه امسال رقم خورد.

این گزارش می‌افزاید: معامله گران ۱۴ هزار و ۳۱۸ قرارداد آتی پسته را نیز برای دو سررسید بهمن ۹۸ و فرودین ۹۹ درحالی منعقد کردند که ارزش این معاملات به ۱۴۳۶ میلیارد ریال رسید.

همچنین در جریان معاملات هفته گذشته، انعقاد ۷۶۵ قرارداد آتی زیره سبز در دو سررسید بهمن ماه امسال و فروردین ماه سال آینده نیز به ارزشی حدود ۲۶ میلیارد ریال در بازار به ثبت رسید.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=305629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر