2

معاون وزیر راه: وزارت ارشاد درخواستی برای مسکن خبرنگاران نداده است

  • کد خبر : 305676
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

معاون وزیر راه از توافق با وزارتخانه‌های کشاورزی و صمت برای تولید مسکن خبر داد و گفت:وزارت ارشاد تاکنون درخواستی برای تولید مسکن خبرنگاران ارائه نکرده است.

معاون وزیر راه: وزارت ارشاد درخواستی برای مسکن خبرنگاران نداده است

به گزارش افق انلاین ، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اعلام این‌که نیمه بهمن امسال ثبت‌نام شدگان نهایی مرحله اول طرح ملی مسکن شناسایی و معرفی و بلافاصله ثبت‌نام مرحله دوم آغاز می‌شود، اظهار کرد: در مرحله اول ثبت‌نام ۱۰۰۰۰ هکتار زمین تخصیص یافت که این میزان افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: در امضای تفاهم‌نامه تولید مسکن بین وزارت راه و سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، امکانات دو وزارتخانه و دو مجموعه در تولید مسکن ملاک‌عمل قرار می‌گیرد. در واقع به این روش، ضمن تسهیل‌گری در روند تولید مسکن، افراد واجد شرایط و نیازمند به مسکن صاحب خانه خواهند شد.

وی درباره تفاهم‌نامه‌های وزارت راه با وزارت ارشاد اعلام کرد: وزارت ارشاد تاکنون درخواست و تقاضایی را برای تولید مسکن جامع هدف خود (خبرنگاران و هنرمندان) ارائه نکرده است. اما در عین حال، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده این وزارتخانه آمادگی دارد برای ساخت مسکن هنرمندان و خبرنگاران با وزارت ارشاد همکاری کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: با وزارت جهاد کشاورزی تفاهمات اولیه‌ای برای ساخت مسکن داشته‌ایم که کارهای آن در حال انجام است. وزارت جهادکشاورزی اعلام آمادگی کرده و حاضر است تا امکانات در دسترس را برای اجرای این طرح (تولید مسکن) قرار دهد.

محمودزاده افزود: با وزارت صمت نیز توافقات اولیه حاصل شده است، اما از آنجایی‌که بخشی از متقاضیان بین دو وزارتخانه صمت و وزارت تعاون در خصوص مسکن کارگری مشترک هستند باید پالایش و ظرفیت های جدید از سوی دو وزارتخانه اعلام و نهایی شود تا بتوانیم تفاهم نامه با وزارت صمت را در خصوص تولید مسکن به امضا برسانیم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=305676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر