3

جریان انحرافی می خواهد حق را به آتش کشیده متوقف سازد.

  • کد خبر : 3057
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی طائب در نشست علمی بررسی ابعاد مشترک جریان انحرافی و جریان فتنه که با عنوان «انحراف؛ امتداد فتنه» برگزار شد گفت: جریان انحرافی عبارت اخرایی از جریان فتنه بوده و می‌خواهد با خارج ساختن جریان اصولگرایی و حزب‌الله از مسیر واقعی خود، حق را به آتش کشیده متوقف سازد. افق – فارس:وی […]

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی طائب در نشست علمی بررسی ابعاد مشترک جریان انحرافی و جریان فتنه که با عنوان «انحراف؛ امتداد فتنه» برگزار شد گفت: جریان انحرافی عبارت اخرایی از جریان فتنه بوده و می‌خواهد با خارج ساختن جریان اصولگرایی و حزب‌الله از مسیر واقعی خود، حق را به آتش کشیده متوقف سازد.
افق – فارس:وی با تشریح مشخصات و ویژگی‌های دو جریان انحرافی و فتنه افزود: جریان انحرافی با ظاهری حزب‌اللهی و اصولگرا در حقیقت سعی می‌کند تا جریان اصولگرایی را منحرف ساخته به اهداف خود دست یابد.
استاد حوزه و دانشگاه در تشریح خصوصیات جریان فتنه اظهار داشت: هدف این جریان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است و با آمیزه‌ای از حق و باطل همه افراد جامعه را به اشتباه می‌اندازد تا همه چیز را بسوزاند.
وی با مقایسه این دو جریان و بیان تفاوت‌های آنان گفت: در واقع هدف اصلی جریان فتنه براندازی نظام بوده اما هدف جریان انحرافی، نفوذ در سطوح بالای نظام و دستیابی به قدرت است.
طائب در ادامه با اشاره به دو نوع فساد اقتصادی تصریح کرد: فساد نوع اول شامل فساد قبیله‌ای، حزبی و فامیلی می‌باشد که به دنبال کسب بیشتر ثروت است اما در فساد نوع دوم ثروتی هزینه می‌شود تا یک تفکر غلط جریان داده شود که این جریان به فکر کسب سود اقتصادی و ثروت نیست بلکه از ثروت برای دستیابی به مجلس استفاده می‌کند و این بسیار خطرناکتر از نوع اول خواهد بود.
وی همچنین به وفاداری مردم به ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه اشاره نمود و تاکید کرد: مردم تا جایی برای نظام و انقلاب هزینه خواهند کرد که شاهد وجود عدالت در جامعه باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر