1

خروجی جلسه هیات مدیره پرسپولیس؛ زمان می‌خواهیم تا به آرامش برسیم

  • کد خبر : 305741
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق مدیرعامل، امروز شنبه برای رسیدگی و تصمیم گیری درباره مسایل مرتبط با تیم در آستانه آغاز دور تازه تمرینات تشکیل جلسه داد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق مدیرعامل، امروز شنبه برای رسیدگی و تصمیم گیری درباره مسایل مرتبط با تیم در آستانه آغاز دور تازه تمرینات تشکیل جلسه داد.
لوگوی پرسپولیس خروجی جلسه هیات مدیره پرسپولیس؛ زمان می‌خواهیم تا به آرامش برسیم

افق آنلاین به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل، امروز شنبه در محل باشگاه تشکیل جلسه دادند.

 

در این جلسه درباره مسایل تیم و باشگاه مرتبط با تیم و حل مشکلات و دغدغه‌ها در آستانه آغاز تمرینات، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

 

در پایان این جلسه اعلام شد رویکرد و هدف هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بر رفع مشکلات و رفع نگرانی های اعضای تیم ، قبل از شروع تمرینات است. در این راستا تلاش می شود تا چالش ها پشت سر گذاشته شود و در اردوی قطر زیر نظر آقای کالدرون و سایر همکاران ایشان با ارامش تمرین های خوبی برای ادامه روند موفقیت ها برگزار گردد.

 

اعضای هیات مدیره و مدیرعامل همچنین از صبوری و همراهی سرخپوشان و گابریل کالدرون، تشکر کردند.

 

حاضران در جلسه تاکید داشتند با همراهی هواداران و تمام اجزای خانواده بزرگ پرسپولیس و پرهیز از حواشی و دامن زدن به مشکلات، فرصتی برای باشگاه فراهم گردد که بتواند با عبور از این مقطع حساس، شرایط مناسبی را برای ادامه موفقیت های تیم و تحقق خواسته اصلی هواداران که همانا ادامه قهرمانی ها است فراهم آید.

 

هیات مدیره و مدیرعامل همچنین اعلام کردند؛ در مرحله کنونی به کمی زمان نیاز است تا پرسپولیس به سلامت از این مقطع حساس بگذرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=305741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر