3

یهودی‌ها در انتخابات آینده آمریکا به اوباما رأی ندهند

  • کد خبر : 30605
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰

«کمیته اضطرار اسرائیل» با انتشار فیلمی از یهودی‌های آمریکا خواسته است در انتخابات آینده آمریکا به اوباما رأی ندهند.

افق نیوز-یک گروه اسرائیلی با اعلام اینکه اوباما حامی اسرائیل نیست و در صورت وقوع جنگ از رژیم صهیونیستی حمایت نخواهد کرد، از یهودی‌های آمریکا خواست در انتخابات آینده آمریکا به اوباما رأی ندهند.

خبرگزاری فارس: فعالیت یک گروه صهیونیستی علیه اوباما در انتخابات آینده آمریکا

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی “یدیعوت آحارونوت” در گزارشی نوشت: «کمیته اضطرار اسرائیل» با انتشار فیلمی از یهودی‌های آمریکا خواسته است در انتخابات آینده آمریکا به اوباما رأی ندهند.

«کمیته اضطرار اسرائیل» نهادی است که با هدف منصرف کردن یهودی‌ها از رأی دادن به اوباما در انتخابات پیش روی آمریکا تشکیل شده است. این نهاد توسط «ویلیام کریستول»، سردبیر نشریه آمریکایی «ویکلی استاندارد» که یکی از سران جنبش نو محافظه‌کاری در آمریکا تلقی می‌شود ایجاد شده است.

از جمله محورهای مورد بحث در این فیلم، که به ادعای سازندگان آن در قالب مستند ساخته شده است، اثبات این موضوع است که در صورت وقوع جنگ بین ایران و رژیم صهیونیستی، باراک اوباما هیچ حمایتی از این رژیم نخواهد کرد.

به گزارش این روزنامه، این فیلم که بعد از اولین هفته قرار گرفتن روی سایت یوتیوب در همین هفته بیش از ۲۰۰ هزار بار مشاهده شد کمیته اضطرار اسرائیل را به رقیب سیاسی گروه «جی استریت» تبدیل کرد.

گروه «جی استریت» نام یک گروه لیبرال در آمریکا است که اعضای آن را یهودیان تشکیل می‌دهند و دیدگاه‌هایش در خصوص ایران به اوباما نزدیک است.

روزنامه صهیونیستی “یدیعوت آحارونوت” نوشت: «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیراسرائیل علاقه‌ای به دیدگاه‌های این گروه ندارد و فعالیت‌های آن را “بایکوت” می‌کند؛ به عنوان مثال نتانیاهو ژوئن سال گذشته، در سفر به آمریکا مورد استقبال گرم کنگره آمریکا قرار گرفت اما هنگامی که پنج نفر از اعضای همان کنگره ـ که عضو گروه «جی‌استریت» بودند ـ خواستار ملاقات با او و تشریح فعالیت‌های گروهشان برای او شدند، وی ملاقات با آنها را به بهانه مشغله کاری رد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر