3

دانمارک نظامیان خودش را از عراق خارج می کند

  • کد خبر : 306550
  • ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

 دانمارک تصمیم گرفته است در پی شدت یافتن تنش‌ها در منطقه به طور موقت نیرو‌های نظامی خود را از عراق خارج و به کویت منتقل کند.

 دانمارک تصمیم گرفته است در پی شدت یافتن تنش‌ها در منطقه به طور موقت نیرو‌های نظامی خود را از عراق خارج و به کویت منتقل کند.

خروج نظامیان دانمارک از عراقبه گزارش افق انلاین ، در حالی که کشور‌هایی مانند نروژ، سوئد و فنلاند همگی تصمیم گرفته اند بعد از تشدید تنش‌های اخیر در عراق نیرو‌های نظامی خود را همچنان در منطقه نگاه دارند، دانمارک با انتقال بیشتر نیر‌وهای خود به کویت به یک منطقه اسکاندیناوی بیگانه تبدیل شده است.
با وجود حملات موشکی اخیر در منطقه، تقریباً ۷۰ سرباز سوئدی که در عراق مستقر بودند در منطقه باقی خواهند ماند.
اسپوتنیک گزارش داد، پس از حملات سنگین موشکی کشورمان به پایگاه عین الاسد، در حدود ۱۰۰ نفر از ۱۳۳ نیر‌وهای نظامی دانمارکی مستقر در عراق به کویت منتقل می‌شوند تا وضعیت فعلی میان ایران و آمریکا پایدارتر شود.
در اوایل همین هفته آلمان اعلام کرد که شماری از سربازان خود را از عراق خارج کرده و به دلیل تنش موجود در منطقه به طور موقت نیرو‌های خود را به اردن و کویت منتقل کرد.
هفته گذشته پارلمان عراق بعد از جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی و گروهی از فرماندهان ارشد جنبش حشد الشعبی عراق به دستور دونالد ترامپ تصمیم گرفتند مانع از استقرار نظامیان خارجی در منطقه شوند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=306550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر