3

آیا شهردار بندرعباس برای پاسخگویی به جلسه علنی شورا می رود؟

  • کد خبر : 306726
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳

بار‌ش باران در شهر بندرعباس در دور روز گذشته موجب بروز مشکلات عدیده برای شهروندان بندرعباسی شد، حال باید منتظر ماند و دید آیا شهردار در جلسه روز یک‌شنبه شورای شهر برای ارائه توضیحات حاضر خواهد شد یا باز هم به فرستادن یکی از معاونان خود بسنده می‌کند.

آیا شهرداربندرعباس برای پاسخگویی به جلسه علنی شورا می رود؟

به گزارش افق آنلاین ، مشکلات شهری بندرعباس پس از باران قصه امروز و دیروز نیست و از زمان‌های گذشته تاکنون همواره با هر بارندگی اختلالات شهری چهره خود را نمایان می‌کنند.

مشکلات ناشی از باران گویا هنوز برای مسوولان شهری از جمله شهرداری مشخص نشده و متاسفانه روند ادامه دار این مشکلات از جمله آبگرفتگی معابر و عدم تخلیه صحیح این آب‌ها و ورود آب به منازل مسکونی همچنان رخ می‌دهند.

در این چند سال گذشته هر بار باران تن غبار گرفته بندرعباس را شست، سو مدیریت ها موجب بروز مشکلات برای شهروندان شد، و البته همیشه این مسوولان از جمله مسوولان شهرداری هستند که از زیر بار مسوولیت شانه خالی می‌کنند و از پاسخگویی به رسانه‌ها امتناع می‌ورزند.

حال باید با توجه به بارندگی‌های دو روز گذشته در بندرعباس و وقوع سیل و آبگرفتگی های متعدد در سطح شهر و نمایان‌تر شدن چهره سوءمدیریت ها منتظر نشست و دید آیا شهردار برای پاسخگویی به بروز مشکلات در جلسه علنی شورای شهر در روز یکشنبه حاضر می شود یا همچون همیشه این بار نیز با فرستادن یکی از معاونان خود با ارائه آماری به دور از واقعیت از زیر بار مسوولیت سنگین خود شانه خالی می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=306726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر