5

جرارد پیکه، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا همراه نامزدش شکیرا به سرزمین های اشغالی سفر کرده است.

  • کد خبر : 3075
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱

افق – مشرق، مدافع بارسلونا که پیشتر اعلام نامزدی اش با خواننده کلمبیایی خبرساز شده بود این بار در اقدامی جنجالی خشم مسلمانان طرفدار این تیم را برانگیخت. جرارد پیکه که در تعطیلات تابستانی به پیشنهاد شکیرا راهی بیت المقدس شده در حضور عکاسان و خبرنگاران در مقابل دیوار ندبه قرار گرفت. انتشار تصاویر پیکه […]

افق – مشرق، مدافع بارسلونا که پیشتر اعلام نامزدی اش با خواننده کلمبیایی خبرساز شده بود این بار در اقدامی جنجالی خشم مسلمانان طرفدار این تیم را برانگیخت.
جرارد پیکه که در تعطیلات تابستانی به پیشنهاد شکیرا راهی بیت المقدس شده در حضور عکاسان و خبرنگاران در مقابل دیوار ندبه قرار گرفت.

انتشار تصاویر پیکه با کلاه یهودی روبروی ‘دیوار ندبه’ در بیت المقدس در حالیکه که شکیرا نیز او را همراهی می کند خشم مسلمانان هوادرا این تیم را برانگیخت که این مسئله می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش محبوبیت او و باشگاه بارسلونا داشته باشد.
سفر هفته پیش گواردیولا سرمربی این تیم به تل آویو و حضور در کنسرت خواننده زن صهیونیست نیز با اعتراض گسترده رسانه ها عربی و هوادران مسلمان بارسلونا روبرو شده بود.
سفرهای پی در پی اعضای باشگاه بارسلونا به سرزمین های اشغالی در حالی صورت می گیرد که این باشگاه برای اولین بار در تاریخ ۱۱۲ ساله خود با عقد قرارداد ۱۵۰ میلیون یورویی با موسسه قطر که یک NGO بین‌المللی است و از سال ۱۹۹۵ با ریاست شیخ‌احمد بن‌خلیفه‌آل‌ثانی، امیر قطر افتتاح شده، سود سرشاری را به دست آورده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3075

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر