4

امیرعباس گلاب در فصل جدید کاری خود با آوای صلح به روی صحنه می رود

  • کد خبر : 307654
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

  بهمن ماه و برای اولین‌بار به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری  «آوای صلح» کنسرت امیر عباس گلاب  در تهران برگزار می‌شود .  به گزارش افق نیوز ،«امیرعباس گلاب» که برای اولین بار در مرداد ۹۶ روی صحنه رفت، توانست طی این دو سال مخاطبان بسیاری را جذب کند و یکی از خواننده های فعال این […]

 

بهمن ماه و برای اولین‌بار به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری  «آوای صلح» کنسرت امیر عباس گلاب  در تهران برگزار می‌شود . 

به گزارش افق نیوز ،«امیرعباس گلاب» که برای اولین بار در مرداد ۹۶ روی صحنه رفت، توانست طی این دو سال مخاطبان بسیاری را جذب کند و یکی از خواننده های فعال این روز های بازار موسیقی باشد. سرانجام پس از چند ماه دوری از صحنه، در اولین روز بهمن ماه ،   طی دو سانس  کنسرت خود را به همت موسسه فرهنگی هنری آوای صلح به مدیریت دکتر «مهیار ضمیری»  برگزار می کند. 

گلاب قرار است با اجرای قطعات محبوب و منتخب قطعات آلبوم “قله” از جمله «گونه»، «دعوا»، « سادس »، «قله»، «بماند»، «چشم سیاه» و… شبی خاطره انگیز را برای خود و هواداران رقم بزند ..

چندی پیش امیر عباس گلاب با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود خبر آغاز  همکاریش با موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» را منتشر کرد و نوید اخبار و اتفاقات خوب را در فصل جدید همکاری اش را  داد . 

موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» به مدیریت دکتر «مهیار ضمیری» با نگرش متفاوت نسبت به عرصه موسیقی و حمایت از استعداد های جوان بنا شده که پیش تر خبر همکاری شان با «گروه پازل»،  «امیر چهارم»، «ماهان بهرام خان» و «فردین ناجی» منتشر شده بود.

خبرنگار: آرزو خلیلی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=307654

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر