1

سرآسیایی: شوکه‌ایم اما دست‌وپا بسته نیستیم

  • کد خبر : 308278
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷

سرمربی شهرخودرو خراسان گفت: از ظهر که به ما گفته شده قرار است دوباره در آسیا بازی کنیم، شوکه‌ایم اما با این حال دست و پا بسته هم به امارات نخواهیم رفت.

سرآسیایی

سرمربی شهرخودرو خراسان گفت: از ظهر که به ما گفته شده قرار است دوباره در آسیا بازی کنیم، شوکه‌ایم اما با این حال دست و پا بسته هم به امارات نخواهیم رفت.

به گزارش افق انلاین ، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان اظهار داشت: حدود یک هفته است که در بلاتکلیفی کامل به سر می‌بریم و به هیچ‌وجه نتوانسته‌ایم برنامه‌ریزی کنیم که باید برای آسیا آماده شویم یا بازی لیگ با ماشین‌سازی. طبیعتا به آمادگی دلخواه‌مان برای این بازی که فقط یک روز برایش فرصت داریم، نرسیده‌ایم چرا که بازیکنانم بعد از این کش و قوس‌های اخیر به آمادگی ذهنی برای این بازی نرسیده‌اند اما ناآماده هم نیستیم و جدای از مباحث فنی، روی غیرت و اراده بازیکنان حساب ویژه باز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اهل گلایه نبوده و اتفاقاتی رخ داده که غیرقابل مدیریت بوده‌ است، متذکر شد: اگر حرفی می‌زنیم صرفا برای هوادارانی است که انتظارات زیادی از تیمشان در آسیا دارند و چشم انتظار تیم شهرشان هستند اما واقعیت این است که پس از توافق چهار باشگاه به ما گفته شد این بازی انجام نمی‌شود و در نهایت امروز مجددا تصمیمی اتخاذ شده که همراه با تمام مدیران باشگاه از ظهر تا الان فقط به دنبال رتق و فتق کارهای خروج بازیکنان هستیم.

سرآسیایی ادامه داد: مسئولین باشگاه تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند تا در یک بازه زمانی نصفه روزه مقدمات سفر خارجی ۴۰ نفر مهیا شود که کار فوق‌العاده سختی است و نمی‌توان در این فرصت، به تمام آیتم‌های دلخواه برای تیمی که برای اولین بار به آسیا می‌رود، دست پیدا کرد. با این حال قول می‌دهیم با تمام وجود از نام شهرخودرو و نام خراسان و ایران دفاع کنیم و با دست پر برگردیم.

سرمربی شهرخودرو خراسان با بیان اینکه بازیکنان جدید شهرخودرو در لیست آسیایی این تیم نیستند، متذکر شد: متاسفانه ما نمی‌توانیم با تیم کامل‌مان در آسیا شرکت کنیم، چون بازیکنان جدید به دلیل دیر مشخص شدن و اتفاقاتی که در نیم‌فصل رخ داد به لیست آسیایی نرسیدند اما باز هم ناامید نیستیم و با دیگر بازیکنان‌مان می رویم تا از آبروی فوتبال استان خراسان دفاع کنیم.

وی شناخت خود از الرفاع بحرین را نسبی خواند و گفت: سه چهار بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنانشان را می‌شناسیم. در حال برنامه‌ریزی برای همین بازه زمانی کم هستیم تا با دست پر برگردیم. به تک تک بازیکنانم اطمینان دارم که با همه این مشکلات کار بزرگی انجام دهند. ما نماینده ایران هستیم و انشاالله بتوانیم از پرچم‎مان دفاع کنیم. قطعا بچه‌ها نمی‌گذارند مشکلات خللی در کار فنی‌شان ایجاد کنند و بهترین کیفیت را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: به دنبال ثبت یک پیروزی بزرگ هستیم. مالک محترم باشگاه، در سفر به مالزی، کار خیلی بزرگی برای آینده این مسیر و بازی‌های تیم ملی انجام دادند، اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه برای نخستین بار میزبان پلی‌آف آسیا بودیم، ضربه بزرگی به تیم وارد شد. بازی‌ای که باید در خانه کنار هواداران انجام می‌دادیم، در یک کشور عربی برگزار خواهدشد و متضرر شدیم.

سرآسیایی خاطرنشان کرد: گرچه مسائل سیاسی آزاردهنده‌ای در این روزها رخ داد، اما سعی می‌کنیم درون زمین، به بهترین شکل پاسخ حریفان را به لطف امام رضا(ع) بدهیم.

سرمربی شهرخودرو در خاتمه یادآور شد: از آقایان سردار تقوی فرمانده ناجا خراسان رضوی، ریاحی رئیس نظام وظیفه استان و فردین‌نیا رئیس اداره گذرنامه استان ممنونیم که در این مهلت کم، از ظهر تا الان کمک‌های زیادی به ما کردند تا مشکلات زیادی که برای خروج بازیکنان‌مان داشتیم برطرف شوند و آن دسته از بازیکنانی که مشکلات خدمت و خروج داشتند را با تضامینی از کشور خارج کنیم.

منبع: سایت باشگاه فرهنگی‌ ورزشی شهرخودرو خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=308278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر