1

بیرانوند رسما به آنتورپ پیوست +تصویر

  • کد خبر : 309093
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس از توافق سه جانبه باشگاه آنتورپ بلژیک، باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند خبر داد.

بیرانوند

به گزارش افق انلاین ، حسین قدوسی افزود: علیرضا بیرانوند، چهارشنبه شب هفته گذشته از باشگاه خنک بلژیک پیشنهاد رسمی دریافت کرد. این باشگاه علاوه بر ارسال پیشنهاد ۷۰۰ هزاردلاری برای صدور رضایتنامه، بلیت پرواز هم برای بیرانوند و یک ایجنت ایرانی ارسال کرد که زمان پرواز، جمعه ۲ بامداد بود. روز پنج شنبه نیز باشگاه آنتورپ بلژیک با بیرانوند وارد مذاکره شد و یکی، دو روز بعد پیشنهاد کتبی این باشگاه بلژیکی هم به باشگاه پرسپولیس رسید. ما از بیرانوند خواستیم تا زمان بازگشت انصاری فرد تصمیمی نگیرد و  روز جمعه و در بازگشت آقای انصاری فرد از مالزی جزیبات ماجراها را به مدیریت گزارش کردیم. بیرانوند حقیقتا در آستانه جدایی بود تا اینکه در پی رایزنی‌های انجام شده از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، وکیل بیرانوند، بنده و البته تمایل شخص علیرضا به ماندن در پرسپولیس و پذیرفتن پیشهادها از سوی باشگاه آنتورپ در نهایت مقرر شد بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم بلژیکی بپیوندد اما پرسپولیس نیمی از حق انتقال را حالا دریافت کند.

قدوسی در ادامه گفت: شب قبل از بازی با تراکتور و حوالی ساعت ۳ بامداد، توافق باشگاه پرسپولیس با باشگاه آنتوروپ در هتل اوین نهایی شد. ما پیشنهاد ارسالی آنها را بررسی کردیم و پس از تغییراتی سرانجام به تفاهم رسیدیم و ایمیل خود را برای این باشگاه بلژیکی ارسال کردیم و در نهایت هم باشگاه آنتوروپ و هم بیرانوند امشب موافقت شان را با این تفاهم نامه اعلام داشتند و دقایقی قبل قرارداد بین بیرانوند و باشگاه انتورپ هم به مدت سه فصل امضا شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: براساس توافقاتی که انصاری فرد با آنتورپی ها داشته، این باشگاه مبلغ ۳۵۰ هزاردلار در ۲ قسط و طی ۲ ماه آتی به حسابی که باشگاه پرسپولیس معرفی کرده واریز می‌کند و ۳۵۰ هزاردلار باقی مانده هم در پایان فصل به پرسپولیس پرداخت می شود. در این فاصله بیرانوند طی دو ماه آتی برای تست پزشکی به بلژیک می رود؛ این توافق در حالی صورت گرفته که احتمال جدایی بیرانوند در نیم فصل بسیار زیاد بود و او با وفاداری مثال زدنی و عبور از پیشنهاد بازی در نیم فصل دوم با مبلغ کلان، بازی در آنتوروپ را به تابستان سال آتی موکول کرد.

وی در پایان گفت: هواداران قدر بیرانوند را می‌دانند و باشگاه از او تشکر ویژه دارد. علیرضا در گفت و گو با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود که هرکاری کرده نتوانسته بخاطر هواداران، تیم، باشگاه و همچنین دینی که به یحیی گل محمدی دارد تیم را در این مقطع از فصل ترک کند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=309093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر