2

صحبت‌های نماینده مجلس درباره شاخص‌ های پرداخت یارانه بنزین

  • کد خبر : 309216
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید دولت باید در وهله نخست شاخص‌های پرداخت یارانه بنزین را تغییر دهد و در مرحله بعدی درآمد و اموال افراد را مجدد ارزیابی کرده و برای این مهم از بانک اطلاعاتی درستی استفاده کند.

 محمود شکری رئیس کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سازوکار دولت برای پرداخت کمک معیشتی به مردم، گفت: از آنجایی که بیشتر مردم از دایره افرادی که یارانه بنزین دریافت می‌کنند، خارج هستند، تاکنون اعتراضات بسیاری به نمایندگان شده است.

pol_yarane_95055.jpg

وزارت تعاون اطلاعات دقیق و درستی درباره اموال و درآمد مردم ندارد

افق آنلاین ،نماینده مردم تالش و رضوانشهر با بیان اینکه نمایندگان در دفعات متعدد اعتراض وکلای خود مبنی عدم دریافت یارانه بنزین را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل کردند، افزود: به نظر می‌رسد اطلاعات این وزارتخانه درباره درآمدهای افراد -که بر مبنی آن کمک معیشتی پرداخت کردند- دقیق و درست نیست زیرا برخی مراجعان مطرح می‌کنند درآمد آنها ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است در حالیکه در سامانه درآمد آنها ۶ میلیون تومان درج شده است.

وی اظهار کرد: شاخص‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت کمک معیشتی درست و دقیق نیست و اطلاعات این وزارتخانه غلط است زیرا درآمدها و اموال افراد به درستی ارزیابی و شناسایی نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت باید در وهله نخست شاخص‌های پرداخت یارانه بنزین را تغییر دهد و در مرحله بعدی درآمد و اموال افراد را مجدد ارزیابی کرده و از بانک اطلاعاتی درستی اطلاعات خود را به‌دست آورد.

منبع: خانه ملت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=309216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر