2

ارتش چین مسئول بیمارستان هزار تختخوابی ویژه درمان کرونا

  • کد خبر : 309273
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

ارتش با تشکیل گروهی متشکل از ۱۴۰۰ پرسنل پزشکی از فردا کار درمان و معالجه در بیمارستان تازه تاسیس هوئو شن شان را بر عهده می‌گیرد.

ارتش چین مسئول بیمارستان هزار تختخوابی ویژه درمان کرونا

به گزارش افق انلاین به نقل از رادیو بین المللی چین، با تصویب شی جین پینگ رئیس کمیسیون نظامی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، ارتش با تشکیل گروهی متشکل از ۱۴۰۰ پرسنل پزشکی از فردا ۱۴ بهمن کار درمان و معالجه در بیمارستان تازه تاسیس هوئو شن شان را بر عهده می گیرد.

این بیمارستان به طور اختصاصی مبتلایان تایید شده به ذات الریه ناشی از کروناویروس جدید را پذیرش می کند و دارای ۱۰۰۰ تختخواب، بخش مراقبتهای ویژه، بخش بیماران در وضعیت بحرانی و شدید و بخشهای آزمایشگاه، آزمایشگاه ویژه و تشخیص رادیولوژی می باشد. ۹۵۰ پزشک و پرستار با تجربه و پرسنل دیگر از بیمارستانهای نظامی سراسر کشور در این بیمارستان جدید همراه با تعدادی از کارشناسان فرهنگستان پزشکی نظامی چین کار معالجه بیماران، پیشگیری و مهار شیوع کروناویروس جدید و راهنمایی بیمارستانهای محلی را انجام می دهند.

پیش از ظهر یکشنبه مراسم راه اندازی فعالیت بیمارستان هوئو شن شان در وو هان برگزار شد. جوئو شیان وانگ شهردار وو هان و بایی جونگ بین معاون فرمانده واحدهای تامین در این مراسم سند انتقال بیمارستان را امضاء کردند که حاکی از تحویل رسمی این بیمارستان به کارمندان و پرسنل پزشکی ارتش آزادیبخش جمهوری خلق چین است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=309273

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر