1

۷۸ نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تائید صلاحیت شدند

  • کد خبر : 309473
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: ۷۸ نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تائید صلاحیت شدند.

78 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تائید صلاحیت شدند

افق آنلاین ، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به بیان اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور پرداخت و اظهار داشت: مردم نقش مهمی در تعیین سرنوشت نظام داشته و دارند.

وی انتخابات را مظهر و نماد مردم‌سالاری دینی در کشور دانست و گفت: باید بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی همچون ادوار گذشته مهیا شود تا در کمال امنیت و سلامت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برپا شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان در ادامه به موضوع تائید و رد صلاحیت کاندیداهای استان سمنان در انتخابات پیش رو از سوی شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: ۷۸ نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان سمنان تائید صلاحیت و ۵۳ نفر از داوطلبان نیز رد صلاحیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام عربی در ادامه به تفکیک در مورد رد و تائید صلاحیت نامزدهای چهار حوزه انتخابیه استان سمنان اشاره کرد و افزود: ۵۴ کاندیدا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۹ نفر تأیید صلاحیت و ۱۵ نفر رد صلاحیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه هفت نفر انصراف و وضعیت ۲ نفر دیگر هنوز مشخص و اعلام‌نشده است.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود نیز ۵۱ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۹ نفر تأیید صلاحیت و ۲۱ نفر رد صلاحیت شده‌اند و ۱۱ نفر نیز انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عربی در مورد تائید و رد صلاحیت کاندیداهای حوزه انتخابیه دامغان نیز گفت: در این حوزه نیز بر اساس اعلام نظر شورای نگهبان از تعداد ۳۲ کاندیدای ثبت‌نام‌شده ۲۰ نفر تأیید و ۹ نفر رد صلاحیت شده‌اند و همچنین یک نفر انصراف و وضعیت ۲ کاندیدا هنوز اعلام‌نشده است.

وی بیان داشت: از ۲۱ نفر کاندیدایی که در حوزه انتخابیه شهرستان‌های آردان و گرمسار ثبت‌نام کرده‌اند ۱۰ نفر تأیید صلاحیت، هشت نفر رد صلاحیت، یک نفر انصراف و وضعیت ۲ کاندیدا هنوز اعلام‌نشده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=309473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر