3

ادامه اعتصاب بازیکنان پارس‌جنوبی

  • کد خبر : 309883
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

بازیکنان تیم پارس جنوبی جم امروز هم از برگزاری تمرینات خودداری کردند.

پارس جنوبی

به گزارش افق انلاین ، بر اساس گفته‌های برخی از مسئولان باشگاه پارس جنوبی کمک ۱۰ میلیاردی وزارت نفت که قرار بوده در این هفته به حساب باشگاه جمی واریز شود، با عدم همکاری برخی از نهادهای ذیربط در استان بوشهر مواجه شده به طوریکه سرپرست این تیم از این عدم همکاری با عنوان “سنگ‌اندازی” از داخل استان نام برد.

به این ترتیب باشگاه پارس جنوبی که امید داشت با واریز این کمک مالی بتواند مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کند، بن‌بست دیگری را در راه حل مشکلات مالی دید و این اتفاق باعث استعفای مراد مرادی سرپرست باشگاه و همچنین ایوب چراغی سرپرست تیم شد.

پس از این اتفاقات، بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در اعتراض به بی توجهی به مشکلات مالی تیم از حضور در تمرینات تیم خودداری کردند و روز گذشته با تعطیل کردن تمرینات به نوعی صدای اعتصاب خودشان را به گوش مسئولان رساندند.

بازیکنان تیم پارس جنوبی که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ باید روز جمعه به مصاف سایپا بروند، علاوه بر انتشار یک بیانیه امروز نیز تمرینات را تعطیل کردند تا اعتصابشان را ادامه داده باشند.

مشخص شد باتوجه به استعفای سرپرست باشگاه و سرپرست تیم و همچنین عدم حضور برخی از مدیران باشگاه پارس جنوبی، کادر فنی تیم دست به کار شده تا برای حل مشکلات تیم قدمی بردارد، به همین خاطر آن‌ها قرار است طی امروز و فردا جلساتی را با مسئولین استان بوشهر برگزار کنند و برای رفع موانع موجود به گفت‌وگو و مذاکره بپردازند.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=309883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر