1

تمرکز محرومیت زدایی در۱۲ شهرستان کشور از سوی بنیاد مستضعفان

  • کد خبر : 310053
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این نهاد تلاش برمحرومیت زدایی است و می خواهیم از قبل بهتر عمل کنیم گفت: تمرکز اصلی ما بر آبادانی، پیشرفت است و املاک در راستای توسعه استان ها رقم می خورد.

تمرکز محرومیت زدایی در12 شهرستان کشور از سوی بنیاد مستضعفان

به گزارش افق انلاین ، پرویز فتاح  شامگاه  پنج شنبه در سفر به بیرجند و دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه  خدا را شاکریم توفیق نصیب شد بار دیگر به بیرجند سفرکنم  اظهار اشت: در زمانی که در کمیته امداد بودیم در قالب سفرها به خراسان جنوبی ازنزدیک برخی نقاط محروم استان از جمله دهسلم، اسدیه بازدیدکردم و از نزدیک اوضاع مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هفت ماهی است که در جایگاه بنیاد مستضعفان خدمت می کنیم و تلاش  می شودبه همه شهرستان ها و استانها  سفر کنم بیان داشت: برایمان میسر نبود در مدت هفت ماه به همه استانها سفر کرده و تلاش می شود خراسان جنوبی را زمانی انتخاب کنیم که بتوانیم برنامه ریزی درستی داشته باشیم  وبه دنبال فرصت زمانی بودیم  که مطالعاتی هم داشته باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان  انقلاب اسلامی با بیان اینکه تلاش داریم  بنیاد مستضعفان بتواند نسبت به قبل بهتر عمل کند هر چند منکر تلاش های قبل این نهاد نبوده و نیستیم چرا که  بنیاد منشا اثرات بوده اما ما دوست داریم تلاش های این نهاد  بیشتر شود و این با همراهی مدیران استان و امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی تسهیل می‌شود.

فتاح با بیان اینکه در بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی تلاش می شود بیان داشت: درسطح کشور  ۱۲ شهرستان از قبل  انتخاب شده بود که محرومیت زدایی شود اما تلاش کردیم در این بین شهرستان درمیان خراسان جنوبی راهم اضافه کنیم در واقع اولین شهرستانی است که اضافه کردیم و مقرر شد هرکاری لازم بود در حد وسع انجام دهیم و تمرکز اصلی ما برای آبادانی پیشرفت آنجا خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان  انقلاب اسلامی ادامه داد: برای رسیدگی به محرومان از ظرفیت کمیته امدادباید  بیشتر استفاده کنیم و تلاش داریم املاک  در راستای ظرفیت توسعه استان رقم بخورد تلاش های ما در راستای توسعه استان باشد.

فتاح گفت: نفع ما در نفع مردم است چرا که  این برای ما باقی می ماند وما چشم داشت خاصی نداریم اگر منابعی است می‌خواهیم بدرد استان بخورد  و ما مالک زمین‌ها نیستیم.

وی با بیان اینکه برای ما بن بست وجود ندارد  اظهارکرد: هرجا در تصمیم گیری مشکل و یا از اگر جایی اختیار تصمیم نداشته باشیم خدمت هیات امنا می رسیم چرا که بن بست وجود ندارد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310053

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر