1

معاون رییس جمهوری:ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار بوده و در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی تاثیرگذار است

  • کد خبر : 310056
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

معاون پارلمانی رئیس جمهوری امنیت کنونی کشور را مدیون تلاش‌های مجاهدانه نیروهای مسلح دانست و گفت: مردم باید پشتیبان این نیروهای خدمتگزار باشند.

Image result for حسینعلی امیری

معاون پارلمانی رئیس جمهوری امنیت کنونی کشور را مدیون تلاش‌های مجاهدانه نیروهای مسلح دانست و گفت: مردم باید پشتیبان این نیروهای خدمتگزار باشند.

به گزارش افق آنلاین ، حسینعلی امیری عصر پنجشنبه در آیین بهره برداری از بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای اتکا در جنوب و جنوب غرب کشور افزود: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار بوده و در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی تاثیرگذار است.

وی اظهارداشت: فلسفه وجودی مجموعه فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور عرضه کالای ایرانی با قیمت مناسب به شهروندان است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: همواره دغدغه مردم خرید کالا با قیمت مناسب است که مجموعه فروشگاه‌های اتکا قیمت کالاهای خود را به گونه‌ای تنظیم کرده تا اقشار مختلف بتوانند نیازهای خود را تامین کنند.

وی گفت: این مراسم با دهمین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس مصادف شده و جا دارد یاد و خاطره این بزرگمردان را گرامی بداریم.

امیری افزود: اتکا یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که تاکنون پشتیبانی خوبی از کارکنان نیروهای مسلح داشته است.

ایرنا/ وی با بیان اینکه فروشگاه‌های بزرگ اتکا در پشتیبانی نیروهای مسلح خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهند، گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزارتی هوشمند برای رسیدن به اهداف تعالی نظام و انقلاب است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این آیین گفت: باتوجه به موقعیت راهبردی استان خوزستان و استقرار نیروهای مسلح در قالب ارتش جمهوری اسلامی، سپاه، نیروهای انتظامی و مرزبانی فروشگاه اتکا برای پاسخگویی به نیازهای این نیروها و آحاد مردم استان خوزستان با بهره گیری از اصول معماری و منطبق بر نیازهای اقتصادی و معیشتی خانوارها طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: امید است راه اندازی این مجموعه در راستای حمایت از کالای ایرانی و خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان خوزستانی موثر باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر