3

اعضای اصلی باند بزرگ زمین خواری در استانهای تهران و البرز بازداشت شدند.

  • کد خبر : 3105
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷

اعضای این باند با جعل اسناد دولتی بیش از۲۰ قطعه زمین چند صد هکتاری را در تهران ، کرج و نظرآباد ازآن خود کرده و با قیمتهای بسیار پایینی به فروش رسانده بودند. رئیس کل دادگستری استان البرز در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبرگفت : ماموران اداره کل اطلاعات استان البرز موفق شدند سه […]

اعضای این باند با جعل اسناد دولتی بیش از۲۰ قطعه زمین چند صد هکتاری را در تهران ، کرج و نظرآباد ازآن خود کرده و با قیمتهای بسیار پایینی به فروش رسانده بودند.

رئیس کل دادگستری استان البرز در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبرگفت : ماموران اداره کل اطلاعات استان البرز موفق شدند سه نفر از اعضای اصلی این باند را بازداشت و روانه زندان کنند که با توجه به فعالیتهای گسترده این باند در استانهای تهران و البرز این موضوع بصورت ویژه در دادگستری البرز در دست بررسی است.

آقای مهدوی راد افزود : متاسفانه تعدادی از شهروندان هم با توجه به قیمتهای نازلی که اعضای این باند برای خرید زمینهای دولتی به آنها داده بودند در دام آنان گرفتار شده اند.

او گفت : همچنین ماموران اداره اطلاعات استان البرز و حفاظت اطلاعات دادگستری شهرستان کرج درخرداد ماه توانستند ۷۳۴ هکتار از اراضی دولتی در باغستان کرج را که زمین خواران با جعل اسناد دولتی از آن خود کرده بودند بازپس گیری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3105

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر