2

مرگ ستاره سابق استقلال و پرسپولیس تکذیب شد

  • کد خبر : 310566
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

انتشار شایعه ای عجیب در فاصله یکی دو روز تا بازی حساس الشرطه با استقلال ایران، ستاره سابق آبی ها را با حواشی زیادی در عراق روبرو کرد.

انتشار شایعه ای عجیب در فاصله یکی دو روز تا بازی حساس الشرطه با استقلال ایران، ستاره سابق آبی ها را با حواشی زیادی در عراق روبرو کرد.

یکی از رسانه های عراقی مدعی شد هوار ملامحمد ستاره سابق تیم ملی عراق که سابقه بازی برای تیم های مطرح ایران از جمله استقلال را در کارنامه دارد براثر یک سانحه درگذشته است. انتشار این خبر که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی عراق داشت آن هم در آستانه رویارویی دو تیم سابق این بازیکن باعث شد تا تمام توجهات معطوف به این موضوع شود.

 

چند ساعت بعد از این شایعه عجیب و غم انگیز به یکباره هوارملامحمد با انتشار ویدئویی از خود مدعی شد نمرده و زنده است. ستاره سابق تیم ملی عراق و باشگاه های الشرطه و استقلال در این ویدئو با اشاره به ساعات سختی که خانواده اش به خاطر این شایعه متحمل شدند از پیگیری انتشار خبر توسط وکلای خود گفت.

 

هوار ملامحمد بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال بیشتر وقت خود را صرف کار در تیم های پایه و مدیریت آکادمی های باشگاه های معروف عراقی کرد.ستاره ۳۹ ساله عراقی از سال ۲۰۱۵ فوتبال را کنار گذاشت و در این سال ها بیشتر با فدراسیون عراق و باشگاه نیروی هوایی بغداد همکاری کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر