3

آهنگ سقوط برای شهرداری تبریز به صدا درآمد

  • کد خبر : 31080
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۲

آهنگ سقوط برای شهرداری به صدا درآمد

با شکست تیم شهرداری تبریز در مقابل صبای قم به نظر می‌رسد که علی‌اصغر مدیرروستا مربی این تیم به پایان خط رسیده و از مربیگری این تیم برکنار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مدیر روستا به پایان خط رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پایان نیم فصل اول، مدیر باشگاه شهرداری تبریز “یسیج” را از هدایت این تیم برکنار و مدیرروستا را جانشین وی کرد.

برکناری “یسیج” به دلیل بها ندادن به بازیکنان بومی که با سیاست باشگاه شهرداری تبریز تناقض داشت صورت گرفت، اما جانشین وی نتوانست امتیازت لازم را کسب کند و شهرداری تبریز بعد از مس سرچشمه دومین کاندیدای سقوط به رده پایین‌تر است.

 

کارنامه مدیر روستا در شهرداری تبریز: ۷ امتیاز در ۱۱ بازی

مدیر روستا در ۱۱ بازی تنها هفت امتیاز برای شهرداری تبریز  کسب کرد که آمار ضعیفی به شمار می‌رود.

تنها پیروزی شهرداری با هدایت این مربی در کرج مقابل سایپا به دست آمده و سه تساوی در تبریز و یک تساوی در خارج از تبریز، چهار امتیاز دیگر شهرداری در نیم فصل دوم است.

شهرداری در تبریز مقابل فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و مس سرچشمه به تساوی دست یافته و در بوشهر نیز مقابل شاهین این شهر دو بر دو مساوی کرد.

شهرداری در نیم فصل دوم شش شکست را در کارنامه خود تجربه کرد که در تبریز مقابل تراکتورسازی، مس و صبای قم و در خارج از تبریز در مصاف با ملوان بندر انزلی، راه آهن تهران و سپاهان اصفهان متحمل باخت شد.

شهرداری تبریز در شش بازی باقیمانده باید چهار بازی خارج از تبریز مقابل حریفان خود برگزار کند.

بازی‌های خارج از خانه شهرداری تبریز به ترتیب مقابل ذوب‌آهن اصفهان، نفت تهران، استقلال تهران و داماش گیلان است و دو بازی این تیم در تبریز در مصاف با نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز است.

 

باخت دور رفت شهرداری تبریز تکرار شد/ آهنگ سقوط برای شهرداری به صدا درآمد

با شکست خانگی تیم شهرداری تبریز، شانس سقوط این تیم از لیگ برتر افزایش یافت.

تیم شهرداری تبریز در بازی عقب افتاده خود در لیگ برتر با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب صبای قم شد و تا وضعیت این تیم برای ماندن در لیگ برتر سخت‌تر شود.

شهرداری تبریز امیدوار بود با پیروزی مقابل صبای قم تا رده پانزدهم جدول صعود کرده و عیدی شیرینی را به هواداران خود دهد، اما نتیجه پایانی، طرفداران این تیم را کاملا ناامید کرد.

تیم صبای قم از همان ابتدای بازی بر دروازه میزبان خود حمله برده و در دقیقه هشت به گل دست یافت. صبای قم پشت محوطه جریمه شهرداری صاحب یک فرصت شد که شوت سنگین عنایتی بعد از دفع ناقص همامی، دروازه بان شهرداری به تیر دروازه برخورد کرده تا بیات توپ برگشتی را با یک ضرب برگردان وارد دروازه شهرداری کند. یک دقیقه بعد شهرداری خوش شانس بود که گل دوم را دریافت نکرد. شوت رضا عنایتی به تیر دروازه شهرداری برخورد کرد و توپ به میدان بازگشت.

شهرداری بعد از اینکه از فشار حملات تیم مهمان خارج شد درصدد جبران گل خورده برآمده و در دقیقه ۳۰ سعید دقیقی توسط دو مدافع صبا در محوطه جریمه سرنگون شد، اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۴۱ جعفر بذری با حرکت در محوطه جریمه و یک شوت دقیق توپ را از میان دروازه‌بان و دو مدافع صبا وارد دروازه کرد.

شهرداری که بعد از این گل روحیه گرفته بود در دقیقه ۴۳ گل دیگری را به ثمر رساند. بازیکن شهرداری با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه صبا کرد، اما پیش از آن، کمک داور مسابقه آفساید وی را گرفته بود.

تیم صبا در دقیقه پایانی نیمه اول با یک ضد حمله سریع گل دوم را به ثمر رساند. رضا عنایتی از توپ سانتر شده روی دروازه شهرداری نهایت استفاده را کرده و بین سه مدافع شهرداری توپ را به ضربه سر دقیق گل کد.

صبا نیمه دوم را نیز با گل آغاز کرد. رضا عنایتی در بین مدافعان شهرداری صاحب توپ شده و با یک ضربه زمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند. این هفدهمین گل عنایتی در لیگ برتر بود تا تنها یک گل به “فونیکه سی”  فاصله داشته باشد.

در ادامه بازی، شهرداری تبریز تلاش کرد تا گل‌های خورده را جبران کند، اما در نهایت با همان نتیجه ۳ بر ۱ نتیجه بازی را واگذار کرد. مهرداد قنبری، مهدی محمدپور و محمد ایران پوریان در نیمه دوم از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند. با این نتیجه صبای قم ۴۵ امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کرد و شهرداری تبریز با همان ۲۷ امتیاز در رده هفدهم باقیماند. بازی رفت دو تیم در قم نیز با نتیجه سه بر یک به سود صبا به اتمام رسیده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر