1

اولین شکست استراتژیک یحیی و پرسپولیس؛ کیش و مات سرخ‌ها در آسیا!

  • کد خبر : 311434
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

پرسپولیس در گام نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بسیار به دور از انتظار ظاهر شد و این در حالی است که با این روش کار سرخ‌ها در راند‌های بعدی بسیار دشوارتر خواهد بود.

پرسپولیس و الدحیل
پرسپولیس در گام نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بسیار به دور از انتظار ظاهر شد و این در حالی است که با این روش کار سرخ‌ها در راند‌های بعدی بسیار دشوارتر خواهد بود.

یحیی‌گل محمدی بالاخره اولین شکست خود را پس از بازگشت دوباره‌اش به جمع سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرد، جایی که چندان جای اشتباه نیست و در ذهن رقبای پرسپولیس و همچنین هوادارانش، این تیم به چشم یک قدرت تمام‌عیار دیده می‌شود، اما چنان که شاهد بودیم، در روز نخست این رقابت‌ها پرسپولیسی کاملاً نفوذپذیر و بد را تماشا کردیم!

 

پرسپولیس و الدحیل
یحیی خود اشتباهات تیمش در نبرد برابر الدحیل را پذیراست، او با چنین عملکردی قطعاً در لیگ برتر هم نمی‌توانست از رقیبش تساوی بگیرد! مشخصاً پرسپولیس به شوکی بزرگ‌تر از این شکست نیاز دارد تا دوباره خود را پیدا کند؛ تیمی که به نظر می‌رسد با چنین روحیۀ جنگندگی در آسیا به هیچ عنوان مدعی نخواهد بود، تیمی که مدعی قهرمانیست و هیچ نشانی از آن ندارد.

 

یحیی گل‌محمدی

شوکی که یحیی برای نبرد برابر الشارجه در نظر دارد، ایجاد تغییر در ترکیب اصلی خود است، اما آیا این شوک به حد کافی برای بازگرداندن روحیۀ سرخ‌ها کافی خواهد بود یا نتیجه‌ای بالعکس را خواهد داد؟!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=311434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر