2

وزیران خارجه ایران و ایتالیا درباره راه‌های حفظ برجام گفت وگو کردند

  • کد خبر : 311515
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸

 وزیران خارجه ایران و ایتالیا در دیداری در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ درخصوص تعهدات اروپا در موضوع برجام و راه‌های حفظ برجام گفت وگو و تبادل نظر کردند.

وزیران خارجه ایران و ایتالیا درباره راه‌های حفظ برجام گفت وگو کردند

 وزیران خارجه ایران و ایتالیا در دیداری در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ درخصوص تعهدات اروپا در موضوع برجام و راه‌های حفظ برجام گفت وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،در حاشیه پنجاه و ششمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ و در دیدار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا، درخصوص موضوعات مربوط به روابط دوجانبه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وزیران خارجه ایران و ایتالیا همچنین در این دیدار درخصوص تعهدات اروپا در موضوع برجام، و راه‌های حفظ برجام گفت وگو و رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه که از روز جمعه در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور یافته است دیدارهای متعددی با مقامات و شخصیت‌های حاضر در این کنفرانس داشته است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز گذشته با حضور در محل استقرار دکتر محمد جواد ظریف در خصوص موضوعات موردعلاقه طرفین به تبادل نظر پرداخت.
وزرای امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و چین طی دیداری در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در خصوص برجام، مسائل منطقه غرب آسیا، شهادت سردار سپهبد  سلیمانی و هواپیمای اوکراینی  گفت وگو و تبادل نظر کردند.
ظریف در این دیدار  از مدیریت چین در خصوص کرونا تمجید و از همکاری دولت چین در زمینه کمک به خروج دانشجویان ایرانی از ووهان تشکر کرد.
وزیر امور خارجه چین نیز از همکاری‌های کشورمان در این  زمینه  تشکر و قدردانی کرد.
دیدار و گفت و گو با گروه الدرز (ریش سفیدان – مقامات بلند پایه سابق سازمان ملل متحد)  گروه اقدام بحران، وزیر خارجه فنلاند، واتیکان، چک، عمان، کرواسی از دیگر دیدارهای روز گذشته وزیر امور خارجه در حاشیه این کنفرانس بود.
محمد جواد ظریف امروز همچنین با اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی، رییس گروه مردم در پارلمان اروپایی و وزیران خارجه اوکراین و ژاپن دیدار و گفت و گو کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست کنفرانس امنیت مونیخ با همتای اسپانیایی دیدار و گفت وگو کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=311515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. برجام و مذاکره با شیطان ممنوع است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر