3

بهایی که برای پیوستن کاکا به رئال مادرید پرداخته شده است

  • کد خبر : 3116
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۱

نگاهی به بهایی که برای پیوستن کاکا به رئال مادرید پرداخته شده و مقایسه آن با دقایق بازی این بازیکن و عملکردش درون زمین شاید حرفهای زیادی را در پی داشته باشد . به گزارش مرجع خبری رئال ریکاردو کاکا در مجموع در سی و نه بازی حاضر بوده که فقط در ۱۰ تا به […]

نگاهی به بهایی که برای پیوستن کاکا به رئال مادرید پرداخته شده و مقایسه آن با دقایق بازی این بازیکن و عملکردش درون زمین شاید حرفهای زیادی را در پی داشته باشد .

به گزارش مرجع خبری رئال ریکاردو کاکا در مجموع در سی و نه بازی حاضر بوده که فقط در ۱۰ تا به طور کامل بازی کرده که نشان از گرانبها بودنش دارد . ریکاردو کاکای برزیلی در تابستان ۲۰۰۹ به عنوان یک کهکشانی به رئال مادرید پیوست .
رئال مادرید برای خرید این بازیکن از میلان ۶۵ میلیون یورو پرداخت اما مصدومیت ها و محرومیت ها باعث شد که این بازیکن هیچ نشانی از برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۷ نداشته باشد .
با احتساب دستمزد سالی ۱۲ میلیون یورو در می یابیم که هر دقیقه بازی این بازیکن برزیلی در رئال مادرید ، ۲۵۰ هزار یورو ارزیده است . این آمار در زمینه گلها جالب تر می شود چرا که هر گل این هافبک برای رئال ، پنج میلیون یورو آب خورده است !

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3116

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر