2

واکنش دانشگاه تربیت مدرس به مثبت بودن تست کرونای ۴ دانشجو | در اعلام دانشجویان مبتلا پنهان‌کاری نمی کنیم

  • کد خبر : 312473
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱

دانشگاه تربیت مدرس نسبت به انتشار مثبت بودن نتیجه تست کرونای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که هفته گذشته به قم سفر داشته اند، واکنش نشان داد.

دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، هفته گذشته جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در قالب اردوی زیارتی جمکران عازم شهر قم شدند که برخی از این دانشجویان با علائم سرماخوردگی یا گلودرد به تهران بازگشتند.

همزمان با تایید ورود کرونا به ایران و معرفی قم به عنوان کانون شیوع این ویروس، بر روی دانشجویان شرکت کرده در این اردو تمرکز ویژه ای از سوی مرکز بهداشت دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفته و وضعیت سلامتی آنها بررسی شده است.

در همین حال، برخی کاربران توئیتر از مثبت بودن تست کرونای چهار دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس که هفته قبل سفر به شهر قم داشته اند، خبر داده اند.

اما روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس نسبت به توییت یکی از فعالان شبکه های اجتماعی درباره ابتلای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه واکنش نشان داد و تاکید کرد: انتشار اخبار نتایج مثبت تعدادی از دانشجویان این دانشگاه به کرونا ویروس نادرست است.

متن این جوابیه به این شرح است:

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه همزمان با انتشار خبر شیوع ویروس کووید_۱۹ اقدامات پیشگیرانه ای را برای مقابله با این بیماری در دستور کار خود قرار داد.

در خصوص برگزاری اردوی جمکران نیز این مرکز بلافاصله پس از بازگشت دانشجویان شرکت کننده، اقدام به معاینه برای احراز سلامت آنها نمود که خوشبختانه طبق گزارشی که برای مسئولان دانشگاه ارسال کرده، هیچگونه علائمی مبنی بر ابتلای آنان به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

بدیهی است اقدامات دانشگاه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس شفاف و روشن بوده و مرکز بهداشت و درمان نیز در صورت وجود نمونه مثبت، ابایی برای انتشار آن ندارد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=312473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر