2

اعلام زمان ثبت اعتراض متقاضیان فاقد حائز شرایط در طرح مسکن ملی

  • کد خبر : 312751
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که حائز شرایط شناخته نشده اند می توانند از شنبه هفته آینده نسبت به ثبت اعتراض در سامانه tem.meud.ir اقدام کنند تا در صورت تایید مراحل مراجعه حضوری و واریز آورده را طی کند.

مسکن ملی

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که حائز شرایط شناخته نشده اند می توانند از شنبه هفته آینده نسبت به ثبت اعتراض در سامانه tem.meud.ir اقدام کنند تا در صورت تایید مراحل مراجعه حضوری و واریز آورده را طی کند.

به گزارش افق آنلاین ، پس از اتمام مرحله اول ثبت نام متقاضیان مسکن ملی برخی از متقاضیان علیرغم اینکه خود را واجد شرایط می دانستند از این طرح حذف شدند به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی در اقدامی جدید سعی دارد تا این افراد را مجددا پالایش و اگر واجد شرایط شناخته شوند می توانند با مراجعه حضوری و بارگذاری مدارک لازم و واریز آورده متقاضی واقعی مسکن ملی شوند.

معاونت مسکن و ساختمان نیز در همین خصوص اعلام کرده است که متقاضیانی که در استعلام طرح اقدام ملی حائز شرایط نشده اند و نسبت به نتیجه استعلام اعتراض دارند از شنبه هفته آینده می توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود در سایت tem.mrud.ir اقدام کنند.

البته وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد تا متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که تمایل به انصراف از این طرح را دارند از ۱۲ اسفند ماه جاری با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف اقدام کنند.

در اجرای طرح اقدام ملی مسکن که مهمترین مولفه آن تولید مسکن یعنی تامین زمین از سوی دولت است قرار است با ساخت ۴۰۰ هزار مسکن به کمک افشار میان درآمدی جامعه بیاید.در این طرح متقاضیانی که اقدام به ثبت نام کنند در مرحله اول باید آورده ای در حدود ۳۰ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان داشته باشند.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=312751

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر