1

بیرانوند: زورشان به ما نمی‌رسد، می‌گویند بازی‌ها مهندسی شده

  • کد خبر : 313134
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

من اگر تمرکز نداشتم، همان نیم‌فصل می‌رفتم. ماندم تا با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد از پوکر قهرمانی لژیونر شوم. به هیچ عنوان قبول ندارم قرارداد با آنتورپ تمرکزم را به هم زده است. من مطمئن بودم در این فصل هم قهرمان می‌شویم به همین خاطر ماندم تا بعد از قهرمانی از پرسپولیس جدا شوم. مطمئن باشید تا روزی که در پرسپولیس هستم، از جان مایه می‌گذارم تا به تیمم کمک کنم.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من اگر تمرکز نداشتم، همان نیم‌فصل می‌رفتم. ماندم تا با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد از پوکر قهرمانی لژیونر شوم.

بیرانوند: زورشان به ما نمی‌رسد، می‌گویند بازی‌ها مهندسی شدهامید یوسفیان؛ بعضی‌ها معتقدند از وقتی بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد بسته، تمرکز لازم را برای حضور در دروازه پرسپولیس ندارد. موضوعی که در بازی مقابل شهرخودرو باعث نیمکت‌نشینی علیرضا شد. برخلاف دوران کالدرون که نیمکت‌نشینی حسابی موجب عصبانیت بیرانوند شد، علیرضا این حق را به یحیی می‌دهد تا او را روی نیمکت قرار دهد. تازه‌ترین حرف‌های بیرو بعد از دیدار با شهرخودرو و نیمکت‌نشینی‌اش در این بازی را در ادامه می‌خوانید:

علیرضا از نیمکت‌نشینی مقابل شهرخودرو شروع کنیم.
اتفاق خاصی نیفتاده. کادر فنی و شخص یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفتند در این دیدار در ترکیب نباشم و روی نیمکت بنشینم. من هم به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذارم و بدون هیچ مشکلی روی نیمکت نشستم.

ولی نیمکت‌نشینی‌ات در زمان کالدرون حسابی سروصدا به پا کرد.
خب شرایط متفاوت است. آن موضوع مربوط به گذشته است. مهم در حال حاضر گرفتن ۳ امتیاز بازی با شهرخودرو و صدرنشینی ما بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد و از این بابت خیلی خوشحالیم.

بازی با شهرخودرو چطور بود؟
بچه‌ها عالی بودند، همه تلاش‌شان را کردند تا ۳ امتیاز این دیدار خانگی را بگیریم که شکر خدا این اتفاق افتاد و موفق شدیم تیم خوب شهرخودرو را شکست دهیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم تا قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

گفتی هواداران، بازی بدون آن‌ها خیلی جذابیت ندارد، درست است؟
صددرصد همین‌طور است. حضور آن‌ها باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان می‌شود و یار دوازدهم ما هستند. به هر حال با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته شد بازی‌ها بدون تماشاگران برگزار شود. امیدوارم این مریضی زودتر ریشه‌کن شود تا بتوانیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم.

راستی گفته بودی برای خرید ماسک به داروخانه مراجعه کردی، ولی موفق به خرید آن نشدی.
بله واقعیت همین‌طور است. اتفاقاً با لباس پرسپولیس هم رفتم تا مرا بشناسند، ولی باز هم گفتند خبری از ماسک نیست. بعد از آن واقعاً دلم به حال مردم سوخت، می‌دانم چه شرایط سختی را می‌گذرانند. امیدوارم این مشکلات زودتر برطرف شود. البته ما مردم ایران آنقدر قوی هستیم که همه مشکلات را شکست می‌دهیم و آن‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

علیرضا آمار گل خورده‌های پرسپولیس در چند دیدار اخیر هواداران را نگران کرده است.
خب طبیعی است که نگران باشند. ما یک تیم هستیم و وقتی گل می‌خوریم، همه مقصر هستند. وقتی هم که گل می‌زنیم، کل بازیکنان در آن سهم دارند.

ولی بعضی از کارشناسان عملکرد تو و خط دفاعی را در این موضوع مؤثر می‌دانند. به خصوص در بازی با الدحیل.
در دیدار با الدحیل خب شاید کمی تمرکزم را از دست دادم و مدافعان هم اشتباهاتی داشتند، ولی در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. شما بگویید من روی کدام گل‌ها مقصر صددرصدی بودم که بعضی‌ها انتقاد کردند؟ ببینید من آدمی نیستم که بگویم به حرف کسی گوش نمی‌دهم و انتقادپذیر هستم. همیشه سعی کردم صحبت‌ها را بشنوم به خصوص اینکه از طرف یک فوتبالی و کارشناس زده شود، ولی بعضی از انتقادات منصفانه نیست. واقعیت را بگویم اگر انتقادات از روی حسادت نباشد، با کمال میل می‌پذیرم.

حتماً شنیدی می‌گویند، چون علیرضا با آنتورپ قرارداد بسته، دیگر آن انگیزه و تمرکز قبلی را ندارد. نظرت چیست؟
من اگر تمرکز نداشتم، همان نیم‌فصل می‌رفتم. ماندم تا با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد از پوکر قهرمانی لژیونر شوم. به هیچ عنوان قبول ندارم قرارداد با آنتورپ تمرکزم را به هم زده است. من مطمئن بودم در این فصل هم قهرمان می‌شویم به همین خاطر ماندم تا بعد از قهرمانی از پرسپولیس جدا شوم. مطمئن باشید تا روزی که در پرسپولیس هستم، از جان مایه می‌گذارم تا به تیمم کمک کنم.

بعضی‌ها می‌گویند مارک ویلموتس در انتقال تو به آنتورپ نقش داشته است.
من خودم به شخصه با ویلموتس در ارتباط نبودم، ولی او همیشه به من توصیه می‌کرد و دوست داشت ترانسفر شوم و در یک تیم اروپایی بازی کنم. ولی از آنجایی که ویلموتس در فوتبال بلژیک مربی بزرگ و شناخته شده‌ای به حساب می‌آید، فکر می‌کنم باشگاه برای جذب من با او مشورت کرده باشد.

برای تست‌های پزشکی چه زمانی به بلژیک می‌روی؟
قرار بود بعد از بازی با شاهین بوشهر به بلژیک بروم، ولی به دلیل اردوی تیم ملی و دو بازی حساس در مقدماتی جام جهانی با باشگاه آنتورپ هماهنگ کردم تا دیرتر به اروپا بروم.

بیرانوند: زورشان به ما نمی‌رسد، می‌گویند بازی‌ها مهندسی شده

می‌دانم ارتباط خوبی با یحیی گل‌محمدی داری. چقدر فکر می‌کنی او در پرسپولیس موفق شود؟
یحیی آینده مربیگری پرسپولیس است. اگر بماند در فصول آینده قطعاً موفق خواهد شد. گل‌محمدی برای اولین بار در لیگ برتر به من فرصت بازی داد و علاقه زیادی به یحیی دارم. ضمن اینکه کارنامه او مشخص است، به نظرم قطعاً در پرسپولیس موفق می‌شود.

نتیجه بازی با سپاهان هم که ۳ بر صفر شد.
بله، فکر می‌کنم با اتفاقاتی که افتاد و سپاهانی‌ها برای بازی در زمین حاضر نشدند، باید این اتفاق می‌افتاد و خوشبختانه با این سه امتیاز اختلاف امتیاز خوبی با تیم‌های دیگر ایجاد شد که از این موضوع خوشحالیم.

فکر می‌کنی به چه دلیل سپاهانی‌ها قصد نداشتند مقابل پرسپولیس به میدان بروند؟
فکر می‌کنم شایان مصلح همه چیز را در مورد اتفاقات اصفهان گفت و نیازی نیست من چیز دیگری بگویم.

بعضی‌ها از جمله مالک شهرخودرو گفتند همه فوتبال در خدمت پرسپولیسی‌ها هستند و می‌خواهند این تیم را قهرمان کنند. نظرت چیست؟
واقعاً نمی‌دانم چرا بعضی‌ها این حرف‌ها را می‌زنند. آن‌هایی که از مهندسی شدن قهرمانی‌های پرسپولیس حرف می‌زنند، آرزو دارند در زمین یک امتیاز از ما بگیرند، زورشان نمی‌رسد به لحاظ فنی قهرمان شوند و ما را شکست دهند به همین دلیل این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=313134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر