4

مجوز برهنه کردن زندانیان در آمریکا صادر شد + تصویر

  • کد خبر : 31342
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸

زندانبان‌ها باید پیش از برهنه کردن و بازرسی بدنی زندانیان به صورت معقول به احتمال پنهان کردن چیزی از سوی آن‌ها مظنون شوند.

image

قاضی “آنتونی کندی” از قضات دیوان عالی آمریکا حکم بازرسی برهنه زندانیان جدید را تصویب کرد.

افق نیوز -پرس تی وی ، قضات دیوان عالی امریکا با ۵ رای موافق در برابر ۴ رای مخالف در دادگاه تجدیدنظر امریکا مستقر در فیلادلفیا حکمی را تصویب کردند که بر اساس آن برهنه کردن و بازرسی بدنی تمامی زندانیان را اقدامی معقول معرفی می‌کند حتی زندانیانی که مظنون به ارتکاب هیچ جرمی نیستند.

قاضی استفن بریر از مخالفان این طرح در سخنانی تصریح کرد، برهنه کردن و بازرسی بدنی زندانیانی که به خاطر ارتکاب جرائم کوچک بازداشت شده‌اند، تجاوز جدی به حریم شخصی آن‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود، زندانبان‌ها باید پیش از برهنه کردن و بازرسی بدنی زندانیان به صورت معقول به احتمال پنهان کردن چیزی از سوی آن‌ها مظنون شوند.

این حکم در پاسخ به چالش طرح شده از سوی آلبرت دبلیو فلورنس از ایالت نیوجرسی صادر شد. فلورنس در دادخواهی خود مدعی شد که طی هفته جاری در بازداشت‌گاه‌های دو شهر بورلینگتون و اسکس در این ایالت ۲ بار به صورت برهنه مورد بازرسی بدنی قرار گرفته است.

این حکم می‌تواند زندگی حدود ۱۴ میلیون امریکایی که هر سال زندانی می‌شوند از جمله حدود ۷۰۰ هزار نفری که به خاطر ارتکاب جرائم کوچک پشت میله‌های بازداشت‌گاه به سر می‌برند را تحت تاثیر قرار دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31342

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر