1

ساعت کاری بانک‌ها در هفته آینده اعلام شد

  • کد خبر : 313642
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد که ساعت کاری بانک‌های عضو شورا برای مشتریان در سطح کشور همچون هفته جاری۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است.

ساعت کاری بانک‌ها در هفته آینده اعلام شد

شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد که ساعت کاری بانک‌های عضو شورا برای مشتریان در سطح کشور همچون هفته جاری۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است.

به گزارش افق آنلاین ، شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد که ساعت کاری بانک‌های عضو شورا در سطح کشور به مدت یک هفته دیگر از ۱۷ اسفند ۹۸ تا ۲۲ اسفند ۹۸ پس از هماهنگی با استانداران برای کارکنان بانک از ۸ صبح تا ساعت ۱۳ است و برای مشتریان ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

گفتنی است؛ به دنبال شیوع ویروس کرونا و تصمیم‌گیری برای کاهش ساعت کاری کارکنان، بانک‌ها نیز ساعت کاری را کاهش دادند و ساعت کاری بانک‌های عضو شورای هماهنگی بانک‌های دولتی کرد در تمام کشور از دهم اسفند تا پانزدهم اسفند از ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بود و ساعت کار کارکنان آنها نیز ۸ تا ۱۳ اعلام شد که این روال در هفته آتی هم ادامه دارد.

در مورد بانک‌های خصوصی هم طبق اعلام جمشیدی – دبیر کانون بانک‌های خصوصی – این اختیار به مدیران بانک‌ها در تهران داده شده که حداکثر یک ساعت از صبح و یک ساعت از عصر را کاهش دهند.

همچنین تغییر ساعت بانک‌های خصوصی در شهرستان‌ها نیز بنا به تشخیص شورای امنیت استان و استانداری خواهد بود.

بانک‌های خصوصی معمولاً از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ صبح پذیرای مشتری هستند و ساعت کاری عصر آنها نیز معمولاً بین ۱۵ تا ۱۶ متغیر است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=313642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر