5

فخری: ورزشکاران المپیکی قرنطینه می‌شوند

  • کد خبر : 313984
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

به گفته معاون کاروان اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران و مربیان این کاروان سال آینده به منظور پیگیری بدون دغدغه اردوها و حفظ سلامتشان قرنطینه می شوند.

فخری و عابدینی

به گفته معاون کاروان اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران و مربیان این کاروان سال آینده به منظور پیگیری بدون دغدغه اردوها و حفظ سلامتشان قرنطینه می شوند.

به گزارش افق انلاین ، پیمان فخری با اشاره به شرایط خاصی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد شده و پیگیری فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف را نیز تحت تأثیر قرار داده است، گفت: اگرچه به خاطر در پیش بودن بازی های المپیک، پیگیری منظم تمرینات برای تیم ها و ورزشکارانی که صاحب سهمیه شده اند و یا رقابت های گزینشی المپیک را در پیش دارند، حائز اهمیت است، اما به خاطر این شرایط هیچ اصراری به برگزاری اردوها نداریم.

وی با تأکید براینکه در این شرایط سلامت ورزشکاران مهمترین اولویت مدیران به حساب می آید، خاطرنشان کرد: البته ورزشکاران و مربیانشان به هیچ عنوان نگران این شرایط و احتمال ادامه آن بعد از تعطیلات نوروز نباشند. ما در مجموعه کمیته ملی المپیک و ستاد عالی در حال اجرای طرحی هستیم تا به واسطه آن بتوانیم حضور بی دغدغه تیم ها و ورزشکارانمان را در اردوهای تمرینی داشته باشیم.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در کمیته ملی المپیک گفت: این طرح در برگیرنده قرنطینه کامل ورزشکاران و مربیان می شود. بر این اساس محل تمرینات، اردو و خوابگاه آنها قرنطینه می شود تا بتوانند بدون هیچ نگرانی برنامه های آماده سازی خود را به طور کامل پیگیری کنند.

معاون کاروان اعزامی به بازی های المپیک در عین حال تصریح کرد: تمام افرادی که قصد ورود به اردو دارند- شامل ورزشکار و اعضای کادر فنی- پیش از این حضور باید تست شوند و در صورت عدم مشکل به آنها اجازه ورود به قرنطینه داده می شود.

فخری با تأکید بر اینکه این طرح از اوایل سال آینده اجرایی می شود، ادامه داد: این روزها هم ورزشکاران بیش از هر مسئله ای، سلامت خود را اولویت قرار دهند.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=313984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر