4

حضور مدیران کل وزارت ورزش در انتخابات بدون استعفا/ شائبه مهندسی همچنان پابرجاست

  • کد خبر : 314008
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

با وجود اینکه وزارت ورزش بارها اعلام کرده در انتخابات فدراسیون‌ها هیچ مهندسی صورت نمی‌گیرد اما حضور مدیران کل این وزارتخانه در نامزدی ریاست فدراسیون‌ها به این شائبه دامن می‌زند.

با وجود اینکه وزارت ورزش بارها اعلام کرده در انتخابات فدراسیون‌ها هیچ مهندسی صورت نمی‌گیرد اما حضور مدیران کل این وزارتخانه در نامزدی ریاست فدراسیون‌ها به این شائبه دامن می‌زند.

حضور مدیران کل وزارت ورزش در انتخابات بدون استعفا/ شائبه مهندسی همچنان پابرجاست

به گزارش افق انلاین ، با وجود شیوع ویروس کرونا در کشورمان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد انتخابات فدراسیون‌های دوومیدانی و جانبازان و معلولین با رعایت بهداشت طبق برنامه برگزار خواهد شد.

اسامی نامزدها برای انتخابات هر دو فدراسیون در حالی منتشر شده که نام ۲ مقام مسئول وزارت ورزش دیده می‌شود بدون اینکه این ۲ مقام از سمت خود استعفا دهند، در انتخابات حضور دارند.

انتخابات فدراسیون دوومیدانی روز ۱۹ اسفند برگزار می‌شود که سیدحسین جلالی چیمه، افشین داوری لطف آبادی، مصطفی زرین افضل، سیدعلی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب الدعوه و احسان مهاجرشجاعی ۱۰ کاندیدای تأیید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی پست ریاست هستند.

در بین نامزدهای تایید صلاحیت شده نام مستجاب‌الدعوه هم به چشم می‌خورد که خود مسئولیت امور مجامع را برعهده دارد. در حالی که وزارت ورزش به دنبال برقراری عدالت در انتخابات فدراسیون‌هاست اما در خصوص کناره گیری ۲ نامزد دارای پست در این وزارتخانه هیچ تصمیمی اتخاذ نشده.

در انتخابات فدراسیون جانبازان نیز سیدشروین اسبقیان نامزد ریاست شده است. وی پیش از این در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم نامزد شد اما بعد از مدتی کنار رفت تا شانس خود را در فدراسیون جانبازان و معلولین بیازماید.

اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی است و تاکنون در مجامع زیادی حضور داشته بنابراین حضور وی در انتخابات با وجود داشتن پست در وزارت ورزش شائبه‌های زیادی را به وجود آورده مبنی بر اینکه مقامات وزارت ورزش ارتباط زیادی با اعضای مجمع دارند و همین باعث می‌شود عدالت مورد نظر وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات زیر سوال برود.

وزارت ورزش در خصوص نامزدی کارمندان و مدیران کل در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی هیچ وقت رویه یکسانی را در پیش نگرفته است؛ به طور مثال در زمان انتخابات ریاست فدراسیون کشتی از امیررضا خادم خواسته شد اول استعفا دهد و بعد در انتخابات شرکت کند این در حالی است که برای انتخابات والیبال چنین شرایطی برای داورزنی در نظر گرفته نشد.

احمد سعادتمند، افشین داوری، سیدشروین اسبقیان، احمد گواری، مهدی مستجاب‌الدعوه و … همه از مدیران وزارت ورزش هستند که بارها در انتخابات فدراسیون‌های مختلف حضور داشته‌اند و حتی در طول خدمت خود در وزارت ورزش سرپرستی چند فدراسیون را برعهده داشته‌اند اما در هیچ کدام از انتخابات فدراسیون‌ها از مسئولیت خود در وزارت ورزش کنار نرفته‌اند.

حضور کارمندان وزارت ورزش بدون تخصص در فدراسیون‌های ورزشی در این سالها به اندازه‌ای زیاد بوده که حتی برخی از آنها را با چالش روبه‌رو کرده است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=314008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر