1

کونته: با کرونا شرایط سختی داریم

  • کد خبر : 314150
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

آنتونیو کونته در روز‌های خاص فوتبال ایتالیا امیدوار به برتری تیمش در خانه یوونتوس است.

Image result for آنتونیو کونته

 

به گزارش افق انلاین ، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دربی ایتالیا در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا در خانه یوونتوس از آمادگی شاگردانش برای کسب برتری سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال اینتر اظهار داشت: فارغ از سختی‌های موجود، آماده مسابقه با یوونتوس هستیم. تغییر برنامه بازی‌ها و بازی نکردن طی این مدت باعث می‌شود کار دشواری مقابل یوونتوس داشته باشیم. همان‌طور که به شاگردانم گفته‌ام، باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم با این شرایط سخت خودمان را تطبیق دهیم. بازیکنان اینتر فوق‌العاده‌اند، زیرا همیشه آماده فداکاری هستند.

کونته در خصوص بدون تماشاگر بودن دربی ایتالیا گفت:طبیعی است در مسابقات مهم این چنینی جمعیت زیادی برای بازی‌ها به استادیوم بیایند، اما در این روز‌های حساس، سلامت شهروندان در اولویت است و باید مطمئن شویم کار‌ها به امن‌ترین و سالم‌ترین شکل ممکن انجام شوند. شرایط سختی داریم. ما همه خانواده داریم و نمی‌توانیم اتفاقی که در حال رخ دادن است را نادیده بگیریم.

سرمربی اینتر ادامه داد: مشخصا جزئیات در بازی‌های بزرگی، چون دربی ایتالیا تعیین‌کننده است. می‌دانیم مقابل تیم قدرتمندی قرار خواهیم گرفت و به کار‌هایی که یوونتوس انجام داده احترام می‌گذاریم. با سخت‌کوشی و انگیزه بالای خود سعی می‌کنیم به آن‌ها نزدیک شویم. یوونتوس-اینتر همیشه بازی بزرگی است و اکنون نیز اهمیت زیادی در بالای جدول دارد.

کونته درباره عملکرد روملو لوکاکو، مهاجم گلزن تیمش افزود:از عملکرد روملو لوکاکو در سال اول حضورش در ایتالیا خوشحالم. او یک الگو در تیم ماست، زیرا سخت کار می‌کند تا عملکرد خودش و تیم را بهبود ببخشد. از عملکرد روملو بسیار راضی هستم، اما نباید فراموش کنیم تیم برای گلزنی او می‌جنگد.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=314150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر