3

خبری ضد حال برای پرسپولیسی ها/ آژیر قرمز به صدا در آمد! + تصویر

  • کد خبر : 314195
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با تنظیم و ارسال لایحه به فدراسیون بین المللی فوتبال از میزان خسارتی که به خاطر شکایت های پرتعداد بر این باشگاه وارد شده است، کم کنند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با تنظیم و ارسال لایحه به فدراسیون بین المللی فوتبال از میزان خسارتی که به خاطر شکایت های پرتعداد بر این باشگاه وارد شده است، کم کنند.
لوگوی پرسپولیس خبری ضد حال برای پرسپولیسی ها/ آژیر قرمز به صدا در آمد! + عکس

حسین قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: دو جلسه چند ساعته کمیته ویژه حقوقی ‌باشگاه پرسپولیس با حضور مدیرعامل باشگاه جمعه و شنبه تشکیل شد که در جریان آن، ضمن مطالعه آرای صادره در پرونده‌های بین المللی، درباره تنظیم لوایح و دیگر اقدام‌های حقوقی تصمیم‌گیری شد.

 

جمعه شب کمیته ویژه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی پرسپولیس با حضور آقایان؛ محمد حسن انصاریفرد، مهدی خواجوند، وکیل، باختر، امیرعلی حسینی و بنده جلسه‌ای تشکیل شد. این جلسه ۵،۶ ساعته تا ساعت ۲۳ به طول انجامید و ‌روز شنبه نیز جلسه دیگری با همین مختصات برگزار شد. ضمن اینکه در هفته گذشته نیز جلساتی برگزار شد و بخش حقوقی و بین الملل باشگاه مدام در حال بررسی شکایات و اقدامات لازم هستند و روزهای پرکاری را پشت سر می گذارند. آقای انصاری فرد هم‌ با توجه به اهمیت موضوع در اغلب جلسات حضور دارند و موارد به هیات مدیره نیز گزارش می کنند.

 

قدوسی در ادامه گفت: در حین برگزاری  جلسه جمعه شب رای شکایت آقایان  برانکو ایوانکوویچ و پانادیچ که از سوی فیفا صادر و ایمیل شده بود دریافت و ترجمه و بررسی اجمالی شد و درباره پرونده های  گابریل کالدرون و فرناندو گابریل، نیلسون و  ماریو بودیمیر و سرتن چوک نیز مباحثی مطرح شد  و مقرر گردید مکاتباتی هم‌با استوکس و نماینده ایشان انجام شود.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تشریح آخرین وضعیت پرونده ها گفت: محور اصلی جلسه جمعه شب بررسی موارد قابل طرح در لایحه دفاعیه پرونده کالدرون و همکاران ایشان بود. به همین منظور جلسه ای دیگر تشکیل شده تا در نهایت لایحه باشگاه روز یکشنبه به فیفا ارسال شود. آقای کالدرون پس از فسخ یکطرفه در اول ژانویه تا دو هفته بعد و چهار روز قبل از نقل و انتقالات با باشگاه مذاکراتی از طریق تماس یا ارسال پیشنهادات از طریق واتساپ ‌به مدیر برنامه های ایرانی خود داشتند و اکنون مبالغی را مطالبه کرده اند و باشگاه نیز دفاعیات و مستندات خود را ارسال می کند و هنوز در پرونده ایشان و دستیاران شان رایی از سوی فیفا صادر نشده و فقط شکایت وی و دو دستیارشان وصول است.

 

وی گفت: باشگاه با اقدام‌ آقایان‌ خواجه وند و حسینی در مهلت‌ قانونی و چندروز قبل در مورد پرونده بودیمیر توضیحات و مشروح کامل رای(گراند) را از فیفا درخواست کرده  و پس از مطالعه مشروح رای برای درخواست تجدید نظرخواهی اقدام خواهد شد.

 

 

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: در پرونده گابریل هم مقرر شد که مطالبه ۲۳ هزار دلاری ایشان پرداخت شود و مدیر امور بین الملل باشگاه در این باره با بازیکن برزیلی سابق سرخپوشان در ارتباط است و گابریل که علاقه مندی خود به پرسپولیس را همواره نشان داده به آقای حسینی گفته نمی دانم وکیلم مصالحه صورت گرفته در دبی با فرجه زمانی ۴۵روزه برای پرداخت بدهی ۲۳هزار دلاری را به فیفا ارسال کرده یا خیر اما با توجه به حکم‌فیفا با همین مبلغ و سود پنج درصدی  من حواسم‌هست و دست به اقدامی نمی زنم که منجر به بروز مشکل برای باشگاه شود و امیدوارم باشگاه نیز این بدهی را زودتر تسویه کند چرا که بنده قبلا با نادیده گرفتن رای فیفا اقدام به مصالحه و دریافت قسطی مطالباتم کردم و به همین دلیل هنوز با بنده تسویه نشده است.

 

 

قدوسی درباره حکم‌ صادره در پرونده برانکو گفت: رای صادره از سوی فیفا در ارتباط با آقایان ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ مطالعه شد و تنظیم لایحه دفاعیه باشگاه بعد از ارسال لایحه دفاعیه پرونده آقای کالدرون در دستور کار وکلا و بخش حقوقی باشگاه قرار خواهد گرفت.آقای برانکو یک میلیون و ۷۲۰ هزار یورو مطالبه کردند که فیفا  با توضیحات و دفاعیه باشگاه رای یک میلیون و ۵۵هزار یورویی صادر شده و فرصت تجدید نظر خواهی رای پس از دریافت مشروح رای  همچون پرونده بودیمیر وجود دارد.

 

فیفا هنوز رای پرونده شکایت آقایان زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو را صادر نکرده اما چون‌ این پرونده ها همزمان‌در فیفا طرح و بررسی شده قطعا همین‌روزها رای شکایت این‌دو مربی هم صادر و به باشگاه ابلاغ خواهد شد.

 

وی درباره پرونده نیلسون و چوک گفت: آقای چوک‌ده هزار دلار طلب دارند و با فیفا مکاتبه داشته اند و رای هم صادر شده و باید پرداخت شود و جزییات بیشتر رای برای اگاهی هواداران و رسانه ها  متعاقبا اعلام خواهد شد. برای نیلسون هم مدتها قبل  فیفا رای داده بود و چون ایشان مثل گابریل با باشگاه پس از رای فیفا مصالحه کردند مجددا برای وصول مطالبات حدود یک میلیارد تومانی  خود با فیفا مکاتبه کرده اما رای هنوز صادر نشده است.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه در پایان گفت: باشگاه یازده پرونده و شاکی در فیفا دارد که شامل شکایت برانکو و دستیارانش (پانادیچ، زلاتکو و مارکو)،کالدرون‌و دستیارانش(خواگین و والنسیا)،نیلسون،بودیمیر،گابریل و چوک‌ دستیار سابق آقای برانکو  است و با توجه به تعدد پرونده ها و لزوم‌بررسی همه جانبه و سرعت دادن در تنظیم لوایح در موعد مقرر با تصمیم و جمع بندی آقایان انصاری فرد و خواجه وند از نظرات آقایان وکیل و باختر که تجربیاتی در حقوق بین‌ الملل وورزش دارند در جلسات بهره خواهیم برد و آقای دکتر عبدالصمد  ابراهیمی هم مشاوره هایی خواهند داد.علاوه بر این آقای خواجه وند نظرات برخی وکلای دیگر مسلط به حقوق ورزش را دریافت و در جلسات با مدیر عامل و مشاورین حقوقی باشگاه مطرح خواهند کرد تا پس از جمع بندی نهایی لوایح تنظیم و ارسال شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=314195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر